آئین‌نامه جدید انجمن هنرهای نمایشی خراسان‌رضوی ابلاغ می‌شود

آئین‌نامه جدید انجمن هنرهای نمایشی خراسان‌رضوی ابلاغ می‌شود
شناسه خبـر : ۶۵۴۸۳ پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: آیین نامه جدید انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی تا پایان آذر ماه ابلاغ می‌شود.

ناصر نبی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در مشهد مقدس اظهار داشت: بخشی از آیین نامه انجمن هنرهای نمایشی در حال تغییر است.

وی با بیان اینکه فعالیت انجمن هنرهای نمایشی از حالت انتصابی خارج و به حالت انتخابی تبدیل می‌شود، افزود: آیین نامه جدید انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی تا پایان آذرماه ابلاغ می‌شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با اشاره به‌ اینکه فعالیت انجمن‌های هنری فعال در خراسان رضوی مناسب است، تصریح‌ کرد: با توجه به جایگاه خراسان رضوی در حوزه فعالیت‌های هنری نیاز است فعالیت انجمن‌های هنری بیشتر شود.

نبی‌زاده در رابطه با فعالیت انجمن موسیقی خراسان رضوی‌ گفت: تا پایان آبان ماه اعضای جدید هیئت مدیره این انجمن معرفی و فعالیت مجدد این انجمن به صورت رسمی آذرماه با رویکردی تازه آغاز می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره‌های "پیران چنگی" و " بخشی‌ها" بعد از ماه صفر  خبر داد و گفت: پیش از این قرار بود جشنواره پیران چنگی در مهرماه برگزار شود اما به دلیل تقارن برگزاری این جشنواره با حادثه منا این جشنواره برگزار نشد.

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی عنوان‌کرد: جشنواره پیران چنگی در شهرستان قوچان و جشنواره بخشی‌ها شمال خراسان در شهرستان درگز برگزار می‌شود.

نبی‌زاده از برگزاری چندین بزرگداشت برای هنرمندان برجسته هنرهای تجسمی خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته  تا پایان سال هشت مراسم بزرگداشت برای هنرمندان برجسته هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir