رونمایی از پوستر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

رونمایی از پوستر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
شناسه خبـر : ۶۵۴۵۷ پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

پوستر اختصاصی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر ۱۳۹۹ در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان رونمایی شد.

به گزارش موج خبر، روز پنجشنبه در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، از پوستر اختصاصی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر ۱۳۹۹ در لرستان رونمایی شد.

احمد حسین فتایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر امسال با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر تقارن یافته که فرصت را برای اجرای کارهای فرهنگی و هنری بهتر فراهم می‌آورد.

وی افزود: به برکت وجود رهبر معظم انقلاب، نظام جمهوری اسلامی هرروز شکوهمندتر از گذشته در مسیر آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیز گام برمی‌دارد تا نقشه‌های دشمنان نظام برای خدشه واردکردن به این انقلاب مردمی و اسلامی، یکی پس از دیگری خنثی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: این پوستر اختصاصی توسط معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل و همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان طراحی و به‌صورت گسترده به چاپ رسیده تا در سراسر استان توزیع شود.

فتایی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دهه فجر امسال ۲۵ برنامه را در مرکز استان و ۴۴ برنامه را برای شهرستان‌های استان طراحی کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برگزاری جشنواره ملی آواها و نواهای رضوی، سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی، افتتاح ساختمان کتابخانه درجه‌یک الیگودرز و کتابخانه شهید باهنر بروجرد و ده‌ها برنامه فرهنگی و هنری دیگر اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان نیز در این جلسه تقارن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه فجر را یک هدیه الهی خواند و گفت: کارگروه فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از موفق‌ترین کارگروه‌های استانی است که برنامه‌های زیادی را برای چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب در دست اجرا دارد.

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله حیات الغیب تصریح کرد: همان‌گونه که رهبر انقلاب می‌فرمایند «هنر بهترین و ماندگارترین ابزار انتقال پیام‌های انقلابی و اسلامی است» و خوشبختانه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه استان عمق وجودشان باریشه‌های انقلاب اسلامی گره‌خورده است.

وی افزود: ویژه‌برنامه‌های دهه فجر امسال باقدرت و قوت سال‌های گذشته برگزار می‌شود و فقط شیوه و نحوه‌ی اجرای آن‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های ابلاغی ستادهای استانی و ملی مدیریت بیماری کرونا تغییر شکل یافته است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در بخش دیگری از این جلسه گفت: در طراحی این پوستر علاوه بر نگاه ویژه به شعار امسال دهه فجر، بر آرمان‌های بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت تأکید شده است.

♦️رضا نیازی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه فجر امسال، تولید و انتشار مجله‌ی تصویری «دیاری» با رویکرد چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که در آن از ظرفیت هنرمندان رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری استان برای تولید بخش‌های متنوع استفاده و به‌صورت گسترده در فضای مجازی منتشر می‌شود.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir