«بروجرد» میزبان مهمترین رویداد سینمایی کشور

«بروجرد» میزبان مهمترین رویداد سینمایی کشور
شناسه خبـر : ۶۵۴۵۲ پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

بروجرد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: میزبانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر و پنجمین جشنواره فیلم فجر لرستان به شهرستان بروجرد واگذار شد.

به گزارش موج خبر، احمدحسین فتایی روز پنجشنبه در سخنانی با تاکید بر لزوم تحقق عدالت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در تمامی مناطق استان، گفت: با توجه به میزبانی موفق بروجرد از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در سال گذشته، تصمیم گرفتیم میزبانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر و پنجمین جشنواره استانی بزرگترین رویداد سینمایی کشور را به این شهرستان واگذار کنیم.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و بنا بر تصمیم دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، لرستان برای پنجمین سال متوالی میزبان این رویداد است که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد و با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری ره پویان امین در سینما فلسطین این شهر برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: با میزبانی از این جشنواره حداقل مبلغ پنجاه میلیارد ریال از اعتبارات ملی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اختصاص یافته که به تهیه کنندگان فیلم‌های اکران شده در لرستان پرداخت می‌شود.

فتایی تاکید کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی و مبانی اصول فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری این رویداد در سراسر کشور و در استان لرستان لحاظ شده تا علاقه‌مندان با آرامش و اطمینان کامل از فیلم‌های جشنواره دیدن کنند.

۱۰ فیلم سینمایی در پنجمین جشنواره استانی فیلم فجر اکران می‌شود

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در سخنانی با اشاره به حضور ۱۶ اثر سینمایی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، گفت: از این تعداد، بنا بر جدول اعلام شده توسط دبیرخانه، ۱۰ فیلم سینمایی در پنجمین جشنواره استانی فیلم فجر که از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود، به نمایش در می آیند.

فرید رحمتی اظهار داشت: خرید بلیط فیلم‌های این دوره فقط از طریق گیشه فروش اینترنتی خواهد بود که به زودی اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های ویژه شهرستان بروجرد، انتظار داریم همچون سال‌های گذشته و در عین رعایت اصول بهداشتی و چارچوب‌های دبیرخانه، استقبال خوبی از این رویداد صورت پذیرد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir