تکذیب کاشت محصولات کشاورزی در ورزشگاه بروجرد

تکذیب کاشت محصولات کشاورزی در ورزشگاه بروجرد
شناسه خبـر : ۶۵۳۸۹ پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰

طی روزهای گذشته خبری با عنوان تبدیل ورزشگاه در حال ساخت بروجرد به زمین کشاورزی توسط معارضین محلی در فضای مجازی منتشر شد که پس از پیگیری خبرنگار موج خبر مسئولان اداره راه و شهرسازی استان این موضوع را تکذیب کردند.

 به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، طی روزهای اخیر یک خبری در مورد وضعیت ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد در فضای مجازی استان مطرح شد که واکنش‌های زیادی به همراه داشت.

بر اساس این خبر ادعا شده که ورزشگاه در حال ساخت بروجرد به زمین کشاورزی تبدیل‌شده است و ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان متولی و کارفرمای این پروژه از سال ۸۱ اقدام به ساخت این استادیوم می‌کند.

اما بعد از مدتی فردی با ادعای مالکیت بر بخشی از زمین ورزشگاه اقدام به شکایت از کارفرما نزد مراجع قضایی می‌کند و از آن زمان تاکنون این پروژه متوقف و مرد شاکی هرساله در زمین مورد ادعا اقدام به کشت محصول می‌کند.

برای آگاهی یافتن از واقعت این موضوع به سراغ مسئولان راه و شهرسازی لرستان رفتیم و مدیر روابط عمومی این اداره پس از پیگیری ماجرا از مسئولان مربوطه در پاسخ به سؤال خبرنگار موج خبر اظهار داشت: موضوع کاشت ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد تکذیب می‌شود و چنین چیزی در واقعیت رخ نداده است.

شاهیوند با اشاره به اینکه این ورزشگاه در حال حاضر هیچ‌گونه معارضی ندارد، افزود: تمام حقوق قانونی معارضین این مجموعه در سال‌های اخیر پرداخت‌شده است.

بر اساس گفته‌های مدیرکل اسبق اداره راه شهرسازی لرستان قرار است این ورزشگاه تا پایان سال جاری افتتاح شود.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir