۲ واحد نانوایی متخلف در بروجرد پلمب شد

۲ واحد نانوایی متخلف در بروجرد پلمب شد
شناسه خبـر : ۳۸۷۵۴ یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

 رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ۲ واحد نانوایی متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده بودند شناسایی و پلمب شد.

حمید آزادبخت  اظهار داشت: این تعداد واحد نانوایی از مجموع ۵۰ مورد بازرسی بعمل آمده در یک روز با همکاری دستگاه‌های مرتبط بهداشت و اتحادیه مربوطه شناسایی و علاوه بر پلمب نصب بنر شد.

وی عمده تخلف این واحدها را عدم رعایت بهداشت در شرایط بحرانی انتشار ویروس کرونا اعلام کرد و افزود: با توجه به انتشار ویروس کرونا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بدون اغماض برخورد قاطع خواهیم داشت چون از جمله صنوفی که می تواند با عدم رعایت بهداشت سلامت جامعه را دچار مخاطره کند.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت و نقش ویژه نانوایان در سلامت جامعه‌ و پیشگیری از ویروس کرونا با هماهنگی فرمانداری بروجرد طرح گشت مشترک نظارت بر واحدهای خبازی به طور مستمر ادامه دارد.

آزادبخت با تاکید براینکه شهروندان بروجردی می توانند هرگونه تخلف را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند، یادآور شد: برای پیشگیری از ویروس کرونا همه واحدهای نانوایی ملزم به ضدعفونی و استفاده از دستکش و رعایت نکات بهداشتی هستند.

شهرستان بروجرد دارای بیش از ۳۰۰ واحد نانوایی است.

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir