تمدید شدن محدودیت‌های کرونایی در بروجرد تا اطلاع ثانوی

تمدید شدن محدودیت‌های کرونایی در بروجرد تا اطلاع ثانوی
شناسه خبـر : ۳۷۷۵۴ جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: با توجه به شیوع بسیار بالای ویروس کرونا در روزهای اخیر محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

حمید آزادبخت  افزود: براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا و اولویت قرار دادن سلامت مردم با همکاری اتاق اصناف و ۳۱ اتحادیه صنفی در شهرستان فعالیت سفره خانه ها، رستورانها، پاساژها و مکانهای سرپوشیده محدود اعلام شده است.
وی اظهارداشت: زمان پایان فعالیت این واحدها ساعت ۱۹ عصر است و فعالیت مجموع آرایشگران زنانه با توجه به ایکه جز مشاغل پر خطر هستند، ممنوع خواهد بود.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد ضمن قدردانی از حمایت اصناف و بازاریانی که بصورت داوطلبانه واحدهای صنفی خود را تعطیل کرده اند، ادامه داد: همه واحدهای صنفی ملزم به رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی هستند و این محدودیت ها و مصوبات تا اطلاع ثانونی لازم الاجرا بوده که اگر تصمیمات جدیدی اتخاذ گردد، مجدد به اطلاع صاحبان این واحدها خواهد رسید.
آزادبخت بیان کرد: همه فروشگاههای زنجیره ای، خبازان و حوزه مواد غذایی ملزم به رعایت موارد بهداشتی هستند. که در صورت عدم رعایت از ابزارهای قهری و پلمب خواهد شد.
وی اضافه کرد: کار نظارت براعمال محدودیتهای جدید کرونایی به دلیل قرار گرفتن در شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس از سوی دستگاه‌های نظارتی از جمله فرمانداری، بازرسی صمت، بسیج، سپاه، اداره بهداشت، اداره اماکن و اتاق اصناف به صورت مستمر اتجام میشود.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد ادامه داد: کسبه می‌توانند با تذکر نسبت به رعایت فاصله اجتماعی، ضدعفونی مستمر محیط و همچنین عدم پذیرش و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان فاقد ماسک در واحدهای صنفی گام های موثری را در رعایت فاصله گذاری اجتماعی بردارند.
وی تاکید کرد: با توجه به وجود بیش از ۱۶ هزار واحد صنفی دربروجرد اصنافی که دستورالعمل های مذکور را رعایت نکنند در مرحله نخست تذکر دریافت کرده در مرحله دوم ۳۰۰ هزار تومان و در مرحله سوم یک میلیون تومان جریمه می شود و در صورت تکرار مجدد، واحد صنفی آن‌ها پلمب خواهد شد.

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir