پرونده ۱۲ داروخانه متخلف در دلفان به تعزیرات حکومتی ارجاع شد

پرونده ۱۲ داروخانه متخلف در دلفان به تعزیرات حکومتی ارجاع شد
شناسه خبـر : ۳۶۲۰۵ دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان گفت: ۱۲ پرونده تخلفاتی داروخانه‌های این شهرستان به ارزش یک میلیارد تومان امسال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

رضا رضایی روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: این بازرسی ها از ابتدای سال در قالب یک طرح ‌ویژه آغاز و تاکنون چگونگی فروش و نحوه قیمت گذاری دارو و اقلام بهداشتی در داروخانه بررسی شده است.  

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۰۰  مورد بازدید و بازرسی از داروخانه ها انجام شده که  ۱۲ فقره پرونده تخلف تشکیل و برای بررسی و رسیدگی حکم به تعزیرات حکومتی شهرستان دلفان ارسال شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در دلفان و ضرورت عرضه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کنترل مراکز مربوطه و نظارت بر عرضه کالاها انجام شده  و این روند ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: مقابله با گران‌فروشی، کم‌فروشی، عرضه کالای بهداشتی، درمانی و قاچاق و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار این اداره است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

بر اساس تصمیم وزارت کشور از ساعت ۱۲ امروز دوشنبه دوازدهم آبان تا پایان هفته جاری خروج خودروهای شخصی پلاک بومی از خرم‌آباد و ورود خودروهای شخصی پلاک غیربومی به این شهرستان ممنوع شد و پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی متخلفین بر اساس کد تعریف شده قبلی، اقدام می‌کند.

شرایط شیوع کرونا در خرم‌آباد بحرانی است و فعالیت اصناف سطح سه و چهار (غیرضروری) این شهرستان نیز از چهارشنبه ۱۴ آبان به مدت ۱۰ روز محدود می‌شود.

۴۱هزار و ۹۷۵ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا از ابتدای شیوع تا روز دهم آبان در لرستان شناسایی شده است که ۸۳۴ نفر از این تعداد جان باخته اند

 

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir