شناسایی ۱۲ طرح ویژه برای توسعه دلفان

شناسایی ۱۲ طرح ویژه برای توسعه دلفان
شناسه خبـر : ۳۳۷۴۲ چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۹

فرماندار دلفان گفت: ⁦⁩۱۲ طرح پیشران توسعه در دلفان شناسایی شد.

 

به گزارش موج خبر، حشمت بهمنی در حاشیه جلسه هماهنگی ارائه طرح‌های پیشران توسعه دلفان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: با توجه به قابلیت‌های طبیعی و استراتژیک این شهرستان ۱۲ طرح برای تدوین نهایی سند توسعه پیشران شناسایی شده است.

وی افزود: این شهرستان استعداد مناسبی برای توسعه و پیشرفت همه جانبه دارد که امیدواریم طرح‌های اقتصادی و توسعه‌ای با سرمایه‌گذاری بخش بخصوصی، در این منطقه اجرا شود.

فرماندار دلفان با اشاره به نرخ بالای محرومیت و بیکاری دلفان خواستار ورود هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی کشور برای سرمایه گذاری در این شهرستان شد و اظهار داشت: طرح‌های زیربنایی و زیر ساختی، صنایع فرآوری و تبدیلی در اولویت سند پیشران توسعه منطقه هستند.

بهمنی گفت: سد در حال ساخت تاج امیر، سد ده پهلوان، کریدور آزادراهی منطقه، تسریع درروند ساخت شهرک صنعتی سراب غضنفر، احیا و تعیین تکلیف واحدهای ناحیه صنعتی علی‌میرزایی، ایجاد دانشکده فنی کشاورزی و تامین آب واحدهای کوچک صنعتی و دامپروری از جمله طرح‌های مورد توجه در سند پیشران دلفان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: همچنین تسریع و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب، تکمیل سکوی تماشاگران فوتبال شهرستان، تسریع در احداث طرح گلخانه ۲۸ هکتاری، پیگیری ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری گاوداری ۶ هزار راسی و طرح‌های تامین منابع و نهاده‌های مورد نیاز آن در سند پیشران توسعه دلفان لحاظ می‌شود.

 


منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir