مسئول مطبوعات و خبرگزاری های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منصوب شد

مسئول مطبوعات و خبرگزاری های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منصوب شد
شناسه خبـر : ۲۳۱۲۲ چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین و مسئولین ستادی این اداره کل احمد کاظمی به عنوان مسئول امور مطبوعات و خبرگزاری های این اداره کل معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، احمد حسین فتایی در این مراسم ضمن تشکر از زحمات کیانوش سوری، مسئول اسبق این واحد، گفت: حوزه مطبوعات از حساس ترین و مهمترین وظایف اداره کل است و تعامل درست با اصحاب رسانه می تواند مسیر توسعه فرهنگی استان را هموارتر نماید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: خوشبختانه این اداره کل از ظرفیت بسیار خوبی در حوزه نیروی انسانی برخوردار بوده و استفاده از این ظرفیت در بخش ها و حوزه های مختلف و فراهم نمودن زمینه رشد و ارتقاء همکاران از مهمترین دغدغه های ماست.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: حوزه رسانه و مطبوعات استان در حال حاضر به یک ثبات مطلوب رسیده اما نیازمند آن هستیم که ضمن استفاده از تجربیات موفق گذشته، با برنامه ریزی بهتر زمینه رشد و توسعه ی فضای مطبوعاتی استان را فراهم نماییم.

گفتنی است احمد کاظمی از کارکنان رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارای مدرک دکترای علوم سیاسی است که پیش از این سمت هایی همچون ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چگنی، کارشناس دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان و سرپرست اداره اداری مالی اداره کل را تجربه کرده است. 

لازم به ذکر است که کیانوش سوری نیز طی حکمی به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشگان منصوب شد

منبع خبر:موج خبر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir