نقش رسانه‌ها در حرکت به سمت تحقق تمدن نوین اسلامی

نقش رسانه‌ها در حرکت به سمت تحقق تمدن نوین اسلامی
شناسه خبـر : ۲۲۲۳ دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

خرم‌آباد- مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: هدف ما رسیدن به تمدن نوین اسلامی است و خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف در حرکت به این سمت می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی قدرتی امروز دوشنبه در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه لرستان و مدیران دفاتر استانی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری این استان، با اشاره به اینکه خبرگزاری‌ها باید بلندگوی نظام اسلامی و انقلاب اسلامی باشند، اظهار داشت: امروز عصر رسانه و ارتباطات است و رسانه حرف اول را در جهان می‌زند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها اگر به موقع و به جا وارد شوند و پیام را درست منتقل کنند، در راستای تحقق اهداف انقلاب گام برداشته‌اند، تصریح کرد: رسانه و خبرگزاری می‌تواند موفق باشد که بتواند مبلغ دین و اسلام باشد و این امر شامل همه جنبه‌های حکومت اسلامی، سیاست اسلامی، اقتصاد اسلامی، علم اسلامی و هر چیزی که در کشور ما وجود دارد، می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه انتظار ما این است که دوستان در رسانه‌ها هرچه بیشتر فعال باشند و در تراز انقلاب فعالیت کنند، افزود: در فرآیندی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند باید پس از انقلاب اسلامی به دنبال تحقق دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی باشیم.

حجت الاسلام قدرتی یادآور شد: در این فرآیند تحقق تمدن نوین اسلامی رسانه‌ها می‌توانند نقش اساسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مواردی که می‌تواند به تحقق دولت اسلامی کمک کند، مطالبه گری رسانه‌ها است، تصریح کرد: هدف ما رسیدن به تمدن نوین اسلامی است و خبرگزاری‌ها در حرکت به این سمت می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: نتیجه این امر به ظهور نشستن کامل اسلام ناب باید باشد.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اینکه انتظارات از رسانه‌ها بالاست و همین انتظارات وظیفه رسانه‌ها را سنگین‌تر می‌کند، افزود: البته هرچقدر وظیفه سنگین‌تر باشد شیرینی کار هم بیشتر است؛ رسانه‌ها بایستی انتظارات جامعه را برآورده کنند و خبر رسانی شفاف و صریح و بدون جانبداری یکی از این انتظارات است.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir