رسانه رسالتی بزرگ در عرصه ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی دارد

رسانه رسالتی بزرگ در عرصه ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی دارد
شناسه خبـر : ۲۱۸۶ دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « حجت الاسلام مهدی قدرتی» امروز(20 مرداد) در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش اصحاب رسانه در ارتقای جامعه اسلامی، اظهار داشت: خبرنگاران بلندگویان جامعه هستند.   ...

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « حجت الاسلام مهدی قدرتی» امروز(20 مرداد) در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش اصحاب رسانه در ارتقای جامعه اسلامی، اظهار داشت: خبرنگاران بلندگویان جامعه هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت رسانه در عصر امروز، افزود: امروز عصر رسانه است و رسانه ها نقشی اثرگذار در جامعه در حوزه های مختلف دارند.

 

وی با اشاره به رسالت رسانه ها در حوزه تبلیغ دین، ابراز کرد: رسانه رسالت تبلیغ در عرصه دینی دارد و اصحاب رسانه باید تلاش کنند مبلغ دین باشند.

 

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اهمیت تلاش رسانه ها برای رسید ن به تراز انقلاب، خاطرنشان کرد: رسانه و خبرنگار در تراز انقلاب می تواند نقش مهمی در ارتقای جامعه اسلامی داشته باشد.

 

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: رسانه می تواند نقش مهمی در تحق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: مطالبه گری صحیح صحاب رسانه می تواند بسترترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی و ارتقا و تعالی جامعه اسلامی باشد.

پایان پیام/599
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir