شهردار پلدختر برکنار شد

شهردار پلدختر برکنار شد
شناسه خبـر : ۲۱۷۹۶ یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

پس از حاشیه‌های فراوان کمیته انطباق فرمانداری پلدختر مصوبه شورای شهر مبنی بر استیضاح شهردار را تایید و چراغی پور برکنار شد.

به گزارش موج خبر، شب گذشته کمیته انطباق فرمانداری تشکیل جلسه داد و تصمیم سه عضو شورای شهر پلدختر مبنی بر عزل شهردار پلدختر تایید و صمد چراغی پس از دو سال و 9 ماه از سمتش کنار گذاشته شد.

بدین ترتیب، از امروز محمد شرفی نصیری تا انتخاب رسمی شهردار بعدی، به‌جای صمد چراغی به عنوان سرپرست شهرداری پلدختر بر صندلی شهردار تکیه می‌زند.

صمد چراغی پور از ابتدای دی‌ماه 96 شهردار پلدختر بوده و شرفی نصیری پیش از انتصاب شهردار فعلی و از اولین روز آغاز به کار همین شورا نیز چهار ماه سرپرست شهرداری پلدختر و در دوران شورای سوم از ابتدای سال89 تا مهر92 به مدت سه سال و شش ماه شهردار پلدختر بوده است.

طی دو هفته گذشته جلسه شورای شهر مبنی بر طرح سوال از شهردار پلدختر برگزار شد ولی سه عضو شورای شهر از پاسخ های شهردار پلدختر قانع نشده و طرح استیضاح شهردار را مطرح کردند.

جلسه طرح استیضاح  اول مهرماه برگزار و سه عضو شورای شهر یعنی عجم پور نصیر، غلامرضا نصیری پور و افشار پیری از پاسخ‌های نهایی شهردار به 31 سوال شهردار قانع نشده و مصوب کردند که شهردار استیضاح و سرپرست برای شهرداری تعیین کردند ولی این مصوبه به دلیل اختلاف بر سر تعداد آرای مورد نیاز برای عزل شهردار، جهت اعلام نظر به کمیته انطباق فرمانداری پلدختر ارسال شده بود که شب گذشته کمیته انطباق فرمانداری رأی شورای شهر مبنی بر استیضاح شهردار را تایید کرد.

انتهای پیام/646/ت

 

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir