آموزش و پرورش ظرفیتی بزرگ برای تحقق توسعه است

آموزش و پرورش ظرفیتی بزرگ برای تحقق توسعه است
شناسه خبـر : ۲۱۷۱ دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی سالاری» امروز(20 مرداد) در جمع کارشناسان مرکز وکلا قوه قضائیه استان، اظهار داشت: آموزش و پرورش ظرفیت بسیار بزرگی در جامعه است.   جانشین مدیرکل آموزش و پرورش...

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی سالاری» امروز(20 مرداد) در جمع کارشناسان مرکز وکلا قوه قضائیه استان، اظهار داشت: آموزش و پرورش ظرفیت بسیار بزرگی در جامعه است.

 

جانشین مدیرکل آموزش و پرورش لرستان  افزود: می توان از این ظرفیت به درستی در راستای توسعه استان، ارتقاء توانمندی های همه آحاد جامعه استفاده کنیم.

 

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش و مرکز وکلای قوه قضائیه استان لرستا، بیان کرد: این تفاهم نامه در راستای حمایت از فرهنگیان و دانش آموزان منعقد شده است.

 

سالاری خاطرنشان کرد: ارتقای سواد حقوقی فرهنگیان و دانش آموزان از دیگر اهداف و رویکردهای تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش استان و مرکز وکلای قوه قضائیه است.

 

جانشن مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اظهار کرد: آموزش و پرورش ظرفیت بسیار بزرگی است که می توان از این ظرفیت به درستی در راستای توسعه استان، ارتقاء توانمندی های همه آحاد جامعه استفاده کنیم.

 

خدمات مشاوره حقوقی رایگان به فرهنگیان و دانش آموزان ارائه می شود

 

رئیس مرکز وکلاء قوه قضائیه استان لرستان هدر این جلسه، گفت: انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش و مرکز وکلای قوه قضائیه استان لرستان بستر همکاری دو جانبه و ه مرکز وکلا قوه قضئایه و آموزش و پرورش است.

 

« مهرداد سبزواری» بیان کرد: مرکز وکلا قوه قضائیه این آمادگی را دارد که در راستای همکاری با کارکنان آموزش و پرورش استان، فرهنگیان و دانش آموزان با  آموزش و پرروش استان همکاری داشته باشد.

 

وی ابراز کرد: طبق این تفاهم نامه وکلای مرکز وکلاء قوه قضائیه استان لرستان در راستای تحکیم و تقویت آموزش و پرورش و ارتقاء سواد حقوقی  تلاش می کنند.

 

سبزواری بیان کرد: در قالب تفاهم نامه مرکز وکلا قوه قضائیه استان لرستان و اداره کل آموزش و پروش  خدمات مشاوره حقوقی به صورت رایگان به کارکنان آموزش و پرورش در سطح استان، فرهنگیان و دانش آموزان ارائه می شود.

 

 

پایان پیام/85
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir