امنیت از ارکان مهم نظام مقدس اسلامی است

امنیت از ارکان مهم نظام مقدس اسلامی است
شناسه خبـر : ۲۱۳۴ دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « علی علیپور» امروز(20 مرداد) در دیدار با ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد، اظهار داشت: نظم و امنیت مهم ترین نیاز هر جامعه و بستر تحقق رشد و توسعه است.   سرپرست...

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « علی علیپور» امروز(20 مرداد) در دیدار با ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد، اظهار داشت: نظم و امنیت مهم ترین نیاز هر جامعه و بستر تحقق رشد و توسعه است.

 

سرپرست دادستانی مرکز استان لرستان با تقدیر از عملکرد مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد، افزود:  یکی از ارکان مهم نظام و حاکمیت مقوله امنیت است و اگر این امر مهم در سطوح مختلف جامعه احساس نشود بنیان آن نظام متزلزل و خدشه دار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اهمیت صیانت از نظم و امنیت جامعه، خاطرنشان کرد: با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

 

علیپور با بیان اینکه امنیت در جامعه یک نعمت الهی است خاطرنشان کرد:بسیاری از جوامع از این نعمت بی بهره  و دچار رنج ها هستند.

 

وی اذعان داشت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری که بیان فرمودند امنیت یکی از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بحمدالله تاکنون و باتلاش و هم افزایی تمامی ارکان نظام تحقق یافته است 

 

سرپرست دادستانی مرکز استان لرستان اظهار کرد: نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی در راستای تحقق عدالت و امنیت است  و هدف مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی تحقق امنیت و عدالت و اجرای صحیح قانون است.

 

علیپور برخورد قاطع  با هنجار شکنان و اخلالگران نظم و امنیت عمومی را یکی از برنامه های دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برشمرد و در ادامه افزود: با هر نوع حرکتی که از سوی هر فرد یا افرادی که مخل نظم وامنیت عمومی وموجبات سلب آسایش مردم باشد برخورد قاطع  انتظامی و اشد مجازات قضایی برای آنان در نظر گرفته خواهد شد.

پایان پیام/599
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir