برگزاری همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

برگزاری همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
شناسه خبـر : ۲۰۲۳۹ چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹

همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خرم آباد برگزار شد.


به گزارش موج خبر،به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان با همکاری کانون طلاب حوزه علمیه معصومیه خرم آباد و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر خرم آباد، رئیس مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان، حجة الاسلام متقی نیا امام جمعه موقت شهر خرم آبادو با حضور طلاب خواهر حوزه علمیه معصومیه و تعدادی از خانواده شهداء و ایثارگران در محل حوزه علمیه معصومیه شهر خرم آباد همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار گردید.
در این مراسم  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بررسی ابعاد و زوایای شخصیتی رزمندگان و شهداء 8 سال جنگ تحمیلی پرداخت و ابراز داشت: اگر امروز ما می خواهیم در مقابل تهدیدات فرهنگی و نظامی و اقتصادی دشمن همانند جنگ تحمیلی پیروز و سرافراز شویم راهی جز احیاء و تقویت فرهنگ ایثار و استقامت و تقویت روحیه شهادت طلبی در کشور نداریم.

حجة الاسلام پیروزفر به نقش جایگاه ولایت فقیه به عنوان یک شاخص و معیاری که تمامی شهداء و رزمندگان در وصیت نامه ها و کلامشان به آن اشاره کرده اند به عنوان یک رکن اساسی و مهم نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: شهدا اگر به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و به مقام قرب الهی رسیدند علت اصلی آن اطاعت پذیری و تبعیت محض از این جایگاه مقدس و الهی به همراه ایمان و اخلاص بالی آنان بوده است.
در ادامه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر خرم آباد به دستاوردها و پیروزی های دفاع مقدس و بعد از آن اشاره نمودند و گفت: ما باید از زمینه های معنوی 8 سال دفاع مقدس به عنوان یک معبری برای رسیدن به اهداف والای گام دوم انقلاب استفاده نمائیم.
 حجة الاسلام شاهرخی از تمامی کسانی که برای برگزاری این همایش با توجه به شیوع بیماری کرونا و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی تلاش نموده اند تقدیر و تشکر به کرد.


همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس بزرگداشت یاد و خاطره شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی با خاطره گویی آقای رضا بیرانوند از جانبازان 8 سال جنگ تحمیلی و مداحی آقای احمدی و تقدیر از 14نفر از خانواده های معظم شهداء و ایثار گران پایان یافت.

منبع خبر:موج خبر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir