فاز نخست ورزشگاه۱۵هزارنفری بروجرد تا پایان دولت بهره‌برداری میشود

فاز نخست ورزشگاه۱۵هزارنفری بروجرد تا پایان دولت بهره‌برداری میشود
شناسه خبـر : ۱۷۹۶ یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

بروجرد- پس از ۵ سال تعطیلی پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ولایت بروجرد، با پی‌گیری‌های مجدد ۴۷ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافت و مشکل معارضان آن حل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشگاه ولایت بروجرد پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به لرستان بود که در سال ۱۳۸۱ با گنجایش ۱۵۰۰۰ هزار نفر با مالکیت وزارت ورزش و جوانان کلنگ زنی شد.

این مجموعه که از مراکز سرپوشیده است که در سقف آن از سازه فضایی استفاده شده و دارای زمین فوتسال، والیبال و بسکتبال است. در شمال این ورزشگاه پیست موتور سواری و در جنوب آن سالن صخره نوردی در حال ساخت است.

وجود معارضین و عدم تملک زمین ورزشگاه و نبود اعتبار کافی از دلایل راکد ماندن و تعطیلی این پروژه تا کنون بوده است.

رفع معارضین پروژه ورزشگاه «ولایت» بروجرد

سعید رشنو رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد در این رابطه گفت: ۹۹۰ میلیارد ریال تاکنون در این پروژه بزرگ ورزشی هزینه شده و تا پایان امسال فاز اول آن به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: بزرگترین مشکل پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری ولایت بروجرد معارضان محلی است که با پیگیری‌های فرماندار و سایر دستگاه‌ها این مشکل تا حدود زیادی حل شده است.

بروجرد بیش از ۱۴ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد بیان داشت: استادیوم ورزشی ولایت بروجرد شامل یک زمین فوتبال و پیست دو و میدانی استاندارد و جایگاه تماشاگران و پارکینگ و چندین سالن کوچک و بزرگ ورزشی است که با بهره برداری از این پروژه مشکلات مکانی ورزش بروجرد تا حدود زیادی رفع می‌شود.

وی تصریح کرد: بروجرد دارای بیش از ۱۴ هزار ورزشکار سازمان یافته و ۴۴ هیأت ورزشی فعال است.

۴۷ میلیارد ریال اعتبار نقدی به پروژه اختصاص یافت

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز در این رابطه با اشاره به اینکه بیش از ۵ سال است که این پروژه به خاطر وجود معارض تعطیل بوده ست، اظهار داشت: بارها از طریق اداره کل و وزارت ورزش و جوانان پیگیری‌های لازم را در این خصوص داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته به صورت نقدی ۴۷ میلیارد ریال به پروژه اختصاص یافت و معارضان پروژه راضی شدند، تصریح کرد: همزمان در جبهه‌ای پیمانکار فعالیت خود را آغاز کرده است.

فاز نخست ورزشگاه ولایت که گنجایش ۵ هزار نفر را دارد، تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می‌رسد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پیرو هماهنگی‌ها در روزهای آینده جبهه‌های کاری افزایش می‌یابد و ان شاء الله پروژه رونق بیشتری می‌گیرد، افزود: مسئولان قول داده‌اند فاز نخست ورزشگاه ولایت که گنجایش ۵ هزار نفر را دارد، تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir