توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان مناطق محروم خرم آباد

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان مناطق محروم خرم آباد
شناسه خبـر : ۱۷۹۳ یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

« امیر حسین خسروی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: همزمان با عید امامت و ولایت با جذب مشارکت های مردمی و خیرین بسته های کمک معیشتی بین ایتام و نیازمندان توزیع شده است.   ...

« امیر حسین خسروی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: همزمان با عید امامت و ولایت با جذب مشارکت های مردمی و خیرین بسته های کمک معیشتی بین ایتام و نیازمندان توزیع شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار خرم آباد افزود: همچنین غذای گرم در محیط مسجد طبخ وبین ایتام و نیازمندان دو منطقه محروم پشت بازار و گل سفید خرم آباد توزیع شده است.

 

وی افزود: با همکاری ستاد استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان گوشت گرم بین ایتام دو منطقه گل سفید و پشت بازار خرم آباد توزیع شدع است.

 

خسروی خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا با مراجعه حضوری اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد، بانک اطلاعاتی از وضعیت محرومان و نیازمندان دو منطقه گل سفید و پشت بازار خرم آباد تهیه شده است.

 

وی افزود: تلاش می شود با جذب مشارکت مردم و خیرین از ایتام و نیازمندان حمایت شود و در راستای رفع مشکلات مردم تلاش شود.

 

خسروی همچنین از برپایی جشن گرامیداشت عید غدیر در این کانون فرهنگی هنری مسجد خبرداد و اظهار کرد: مراسم جشن با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای سرباز مسجد برگزار شده است.

 

پایان پیام/85
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir