تشکیل شعب تخصصی برای پرونده‌های واحدهای تولیدی

تشکیل شعب تخصصی برای پرونده‌های واحدهای تولیدی
شناسه خبـر : ۱۲۰۶۵۴ پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به تشکیل شعب تخصصی برای پرونده‌های واحدهای تولیدی مشکل‌دار در این استان، مدیران بانک‌ها و ادارات در صورت ترک فعل، مورد پیگیرد قانونی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید شهواری در جلسه ستاد مقاومتی لرستان اظهار داشت: بهتر است به دنبال اجرای فرامین مقام معظم رهبری و رفع موانع تولید باشیم و تصمیمات جلسه نیز در چارچوب مقررات باشد.

وی عنوان کرد: بدون تردید رفع موانع و رونق تولید، فراهم‌سازی زمینه اشتغال و ازدواج جوانان و مهار تورم افسار گسیخته، نیاز به عزم جدی دارد.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه در یک جنگ اقتصادی و تحریم ناجوانمردانه قرار داریم، افزود: از این‌رو حمایت، صیانت و تأمین امنیت برای سرمایه گذاری از جمله وظایفی است که در این مقطع از زمان عهده‌دار هستیم.

حجت الاسلام شهواری، بیان داشت: امروز با همفکری و بحث و تبادل نظر مفید و سازنده تا جای ممکن مشکلات پرونده‌های مطروحه واحدهای تولیدی را برطرف خواهیم کرد.

وی، تشکیل این جلسات را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی دانست و افزود: انتظار می‌رود این جلسات مستمر و به‌موقع برای حل مسائل برگزار شود.

رئیس دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه در پرونده‌های مرتبط رؤسای بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشته باشند، افزود: اجرای مصوبات بسیار حائز اهمیت است، چرا که برخی از این عدم اجرای مصوبات به عنوان ترک فعل محسوب شده و قابلیت پیگیرد قانونی دارد.

حجت الاسلام شهواری، تصریح کرد: لازم است برای هر مصوبه یک متولی تعیین و در جلسات بعدی خروجی کار مشخص شود.

وی از تشکیل شعبات تخصصی در خصوص پرونده‌های واحدهای تولیدی مشکل‌دار خبر داد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir