اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تثبیت پل‌های جاده‌های لرستان

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تثبیت پل‌های جاده‌های لرستان
شناسه خبـر : ۱۲۰۶۵۰ پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰

مدیر کل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تثبیت پل‌های جاده‌های استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، سیاهپور امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پل‌ها و ابنیه فنی محورهای مواصلاتی لرستان، اظهار داشت: با توجه به اینکه دو کریدور مهم محور بازرگان به سمت بندر امام (ره) و تهران به سمت بندر امام (ره)) از استان لرستان عبور می‌کند، برنامه امسال سازمان راهداری این است که بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد اعتبارات را به ایمن سازی کریدورها اختصاص دهد.

وی ادامه داد: در این بازدیدها قرار شد مشاوره‌های که با استان لرستان فعالیت می‌کنند پلان‌های نواری را بر اساس خروجی‌های PMS و بازدیدهای چشمی به سازمان راهداری ارائه دهند، سازمان هم بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد، و شرایط را فراهم کند تا استان پروژه‌ها را به پیمانکاران واگذار کند و تا قبل از سرد شدن هوا شرایط ایمن و قابل آسایش را برای همه هم وطنان ایجاد شود.

مدیر کل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تصریح کرد: با توجه به درخواست مدیرکل راهداری لرستان برای ایمن سازی محورها در جلسه ستاد بودجه سازمان علاوه بر اختصاص ۶۰ میلیارد پیش بینی شده ابتدای سال، ۴۰ تا ۵۰ میلیارد اعتبار در حوزه تثبیت پل‌ها محورهای مواصلاتی استان لرستان پیش بینی می‌شود.

مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نیز در این بازدید اظهار داشت: سفر مدیر کل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در ادامه سفر مسئولین سازمان به استان و در راستای ارتقا ایمنی محورهای مواصلاتی استان صورت گرفت، امیدواریم دستوراتی که در این بازدیدها داده شد با تلاش و همت همکاران تا پایان سال اجرا شوند تا وضعیت ایمنی و رویه آسفالت محورهای ارتقا یابد.

وی ادامه داد: در حوزه تثبیت پل‌های استان به خصوص پل‌های شهرستان‌های خرم آباد، پلدختر و چگنی با اعتباراتی که تخصیص داده شده، امیدواریم اقدامات خوبی در این راستا انجام شود.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir