شعبات تخصصی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل می‌شود

شعبات تخصصی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل می‌شود
شناسه خبـر : ۱۲۰۶۴۷ چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰

رئیس کل دادگستری لرستان از تشکیل شعبات تخصصی در خصوص حل پرونده‌های واحدهای تولیدی مشکل‌دار خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سعید شهواری عصر امروز در جلسه ستاد مقاومتی لرستان اظهار کرد: بهتر است به دنبال اجرای فرامین مقام معظم رهبری و رفع موانع تولید باشیم و تصمیمات جلسه نیز در چارچوب مقرارت باشد.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید رفع موانع و رونق تولید، فراهم‌سازی زمینه اشتغال و ازدواج جوانان و مهار تورم افسار گسیخته، نیازبه عزم جدی دارد.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه در یک جنگ اقتصادی و تحریم ناجوانمردانه قرار داریم، افزود: از این‌رو حمایت، صیانت و تامین امنیت برای سرمایه گذاری از جمله وظایفی است که در این مقطع از زمان عهده‌دار هستیم.

شهواری بیان داشت: امروز با همفکری و تفاضل نظر مفید و سازنده تا جای ممکن مشکلات پرونده های مطروحه واحدهای تولیدی را برطرف خواهیم کرد.

وی، تشکیل این جلسات را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی دانست و افزود: انتظار می‌رود این جلسات مستمر و به‌موقع برای حل مسائل 

مدیرکل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه در پرونده‌های مرتبط رووسای بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشته باشند، افزود: اجرای مصوبات بسیار حائز اهمبت است، چرا که برخی از این عدم اجرای مصوبات به عنوان ترک فعل محسوب شده و قابلیت پیگیرد قانونی دارد.

شهواری تصریح کرد: لازم است برای هر مصوبه یک متولی تعیین و در جلسات بعدی خروجی کار مشخص شود.

وی از تشکیل شعبات تخصصی در خصوص پرونده‌های واحدهای تولیدی مشکل‌دار خبر داد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir