نماینده ولی‌فقیه درلرستان درگذشت پدر شهیدان بیرانوند را تسلیت گفت

نماینده ولی‌فقیه درلرستان درگذشت پدر شهیدان بیرانوند را تسلیت گفت
شناسه خبـر : ۱۱۵۹۱۷ یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با صدور پیامی درگذشت «حاج طهماس بیرانوند» پدر شهیدان «بهمن و برزو بیرانوند» را تسلیت گفت.

به گزارش موج خبر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با صدور پیامی درگذشت «حاج طهماس بیرانوند» پدر گرامی شهیدان معزز «بهمن و برزو بیرانوند» را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر بیرانوند

سلام علیکم

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را درراه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحوم «حاج طهماس بیرانوند» پدر شهیدان والامقام «بهمن و برزو بیرانوند» و جانباز دفاع مقدس حاج بهرام بیرانوند پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

اینجانب درگذشت آن مرحوم را به مردم شهید پرور بروجرد و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و صبر و شکیبایی جمیل برای بازماندگان را درخواست می‌نمایم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

براساس این گزارش، روز گذشته «حاج طهماس بیرانوند» پدر شهیدان «برزو و بهمن بیرانوند» و جانباز ۵۵ درصد حاج بهرام بیرانوند، دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید برزو بیرانوند، متولد ۰۲/‌۰۱/‌۱۳۴۸ در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۳۶۵ در تک سلیمانیه عملیات والفجر۹ مفقودالاثر و به درجه رفیع شهادت نائل گردید و در تاریخ ۱۳ تیر ۱۳۷۱ در گلزار شهدا بهشت شهدای بروجرد به خاک سپرده شد.

شهید بهمن بیرانوند نیز متولد ۱۳۴۲/۰۱/۰۱، در تاریخ ۱۳۶۲/۱۲/۰۳ در عملیات خیبر هورالهویزه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بهرام بیرانوند جانباز ۵۵ درصد، نماینده اسبق مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، متولد ۱۳۴۴/۱۲/۲۸ در تاریخ ۱۳۶۱/۰۷/۲۸ در منطقه دهلاویه به وسیله نارنجک دستی از ناحیه قطع پای راست به درجه جانبازی نائل شد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir