استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در جبران عقب ماندگی استان

استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در جبران عقب ماندگی استان
شناسه خبـر : ۱۱۵۰۱۶ دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

استاندار لرستان گفت: استفاده از ظرفیت و مشارکت دستگاههای اجرایی ، بخش خصوصی و بانک ها در جبران عقب ماندگی استان نقش مهمی دارد.

به گزارش موج خبر، فرهاد زیویار در دیدار با مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تاکید بر اهمیت تامین اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام استان ، اظهار کرد: جبران عقب‌ماندگی ها در بحث زیر ساخت‌های استان ارتباط مستقیمی با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها دارد و در این راستا به دنبال برنامه‌ریزی برای بالابردن سطح همکاری‌ها و بهره‌گیری از همه منابع موجود هستیم.

استاندار لرستان افزود: باتوجه به گفت‌وگوهای صورت گرفته و گزارشات ارائه شده، مدیر عامل بانک توسعه تعاون کشور در خصوص تامین اعتبار جهت تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب شهرستانهای کوهدشت و نورآباد قول مساعد داده شد.

وی ادامه داد: همچنین اهمیت مشارکت بانک‌ها در تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی، در صورت حمایت مالی بانک توسعه تعاون شاهد آغاز عملیات تکمیل و بهره برداری از پروژه های مذکور خواهیم بود.

زیویار بیان کرد: مشارکت بخش خصوصی و بانک‌ها نقش مهمی در تکمیل پروژه‌های استان خواهد داشت و تصفیه‌خانه های آب و فاضلاب از اساسی‌ترین زیرساخت‌های شهری به شمار می روند.

انتهای پیام/

منبع خبر:ایلنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir