تشدید نظارت و برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی کشاورزی

تشدید نظارت و برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی کشاورزی
شناسه خبـر : ۱۱۴۹۹۲ یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از تشدید نظارت و برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، سرهنگ همایون بخشی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: نظارت و برخورد با تغییر کاربری‌ها غیرمجاز اراضی کشاورزی استان لرستان با شروع فصل تابستان به‌طور گسترده انجام می‌شود.

وی افزود: با شروع فصل تابستان گشت‌های نظارت و حفاظت از اراضی کشاورزی در سطح استان شبانه‌روزی فعال هستند و با متخلفان تغییر کاربری اراضی کشاورزی به‌صورت جدی برخورد می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان است و این یگان با همکاری و مشارکت مردم، طرح حفاظت از اراضی زراعی و باغی را در فصل تابستان ۱۴۰۱ به شکل گسترده‌ای اجرا می‌کند و با معارضان و متخلفان طبق قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

سرهنگ بخشی با اشاره به گشت‌زنی مستمر و حضور فعال گشت‌های یگان حفاظت اراضی کشاورزی و کارشناسان سازمان در عرصه‌های کشاورزی تصریح کرد: گشت‌های ویژه یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان، به‌طور مستمر هر گونه فعالیتی را در اراضی کشاورزی و باغی رصد می‌کنند.

وی ادامه داد: برای پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی و اراضی ملی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی سازمان امور اراضی کشور به‌صورت شبانه روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در اراضی کشاورزی هستند.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir