قیمت کالاها باید به ۳۱ اردیبهشت‌ماه برگردد/ پلمپ ۲۰۸ واحد صنفی متخلف

قیمت کالاها باید به ۳۱ اردیبهشت‌ماه برگردد/ پلمپ  ۲۰۸ واحد صنفی متخلف
شناسه خبـر : ۱۱۴۹۶۱ شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: باید تمامی واحدهای تولیدی که به هر دلیلی افزایش قیمت داشته‌اند، به استثنای ۴ قلم اصلی که دولت اعلام کرده، مابقی کالاها به قیمت اولیه بازگردد.

حمیدرضا القاصی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌‌آباد، با اشاره به ابلاغ بخش‌نامه هیات وزیران مبنی بر بازگشت قیمت‌ها به تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: باید تمامی واحدهای تولیدی که به هر دلیلی افزایش قیمت داشته‌اند، به استثنای ۴ قلم اصلی که دولت اعلام کرده، مابقی کالاها به قیمت اولیه بازگردد.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه قیمتی بخواهد با توجه به وضعیت تورم و یا در راستای افزایش قیمت ۴ قلم اصلی، نیاز به افزایش داشته باشد، باید از طریق سازمان صمت اعلام و پس از تایید معاونت اقتصادی، آن کالا می‌تواند گران شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از برخورد قاطع با واحدهایی که اقدام به بازگشت قیمت‌ها نکنند خبر و ادامه داد: با هرگونه افزایش خودسرانه قیمت در کالاها برخورد خواهد شد و در صورت ادامه تخلف، گران‌فروشی محسوب شده و مطابق قانون با واحد متخلف برخورد می‌شود.

القاصی مهر بیان داشت: طی یک هفته گذشته، ۲۰۸ واحد صنفی پلمپ و نصب پلاکارد شده که منجر به تشکیل پرونده و جزای نقدی شده است.

وی با بیان اینکه تمامی واحدها مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته‌اند، افزود: توزیع کارتخوان‌های یارانه‌ای از تخلف عرضه خارج شبکه آرد جلوگیری کرده و راه قاچاق آرد مسدود می‌شود، ضمن اینکه کیفیت نان‌های عرضه شده از سوی نانوایی‌ها افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir