ورزشکاران لرستانی با تقدیم مدال به شهدا در برابر دشمن ایستادگی کردند

ورزشکاران لرستانی با تقدیم مدال به شهدا در برابر دشمن ایستادگی کردند
شناسه خبـر : ۱۰۵۸۴۸ پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

خرم‌آباد - فرمانده سپاه لرستان گفت: ورزشکاران لرستانی با تقدیم مدال پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به شهیدان سردار سلیمانی و رشید سپهوند نیروی مرزبانی، در برابر دشمن ایستادگی کردند.

به گزارش موج خبر سردار مرتضی کشکولی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از مدال آوران لرستانی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی و فداکاری جوانان به پشتوانه امام راحل، ملت ما ملت قهرمان شد و در برابر مستکبران ایستادگی کرد.

وی گفت: قهرمان لرستانی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پس از کسب موفقیت، مدال خود را به شهید سردار سلیمانی تقدیم می‌کند و با این اقدام در برابر دشمنان ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به حمایت ایران از مظلومان جهان بیان کرد: کمک به دیگر کشورها از سوی ایران، الگوی دنیا شده است و مدال‌آوران پارالمپیک هفته دفاع مقدس در جمع بسیجیان تجلیل می‌شوند چراکه ورزشکاران لرستان در میعادگاه جهانی از بسیجیان واقعی هستند.

تقدیم مدال به شهدا موجب سربلندی ایران اسلامی شد

فرمانده انتظامی لرستان نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: عرصه ورزش و ورزشکاران در طول تاریخ به ۲گروه تقسیم می‌شوند که عده‌ای برای فتح قله های قهرمانی تلاش می‌کنند و پس از این دوران به فراموشی سپرده می‌شوند.

سردار یحیی الهی گفت: اما عده‌ای قهرمان و پهلوان هستند که پس از فتح قله پارالمپیک و اهتزاز پرچم ایران با اهدای مدال خود به شهدا موجب سربلندی ایران اسلامی شده‌اند.

وی افزود: با وجود اینچنین پهلوانانی به خود می‌بالیم و ورزشکاران لرستانی در این برهه با بصیرت بودند و افتخار آفرینی کردند.

به گزارش موج خبر در این آیین از حامد امیری دارنده نشان طلای ماده پرتاب نیزه، سجاد محمدیان دارنده نشان نقره ماده پرتاب وزنه و مصطفی بهرامی مربی لرستانی تیم ملی دوومیدانی در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تجلیل شد.

 امیری مدال خود را به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و محمدیان نیز مدال خود را به شهید لرستانی مرزبانی، رشید سپهوند اهدا کرده اند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir