رزمندگان دفاع مقدس الگوی افتخارآفرینی ورزشکاران هستند

رزمندگان دفاع مقدس الگوی افتخارآفرینی ورزشکاران هستند
شناسه خبـر : ۱۰۵۸۴۶ پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

خرم‌آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: الگوی ورزشکاران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند چراکه امروز در میدان دیگری برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند.

به گزارش موج خبر حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از مدال آوران لرستانی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: ورزش و ورزشکار نام‌هایی هستند که جوانمردی و تواضع را به دنبال دارند و جوانمردان دارای سخاوت و شجاعت هستند.

وی ادامه داد: اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون رزمندگی جوانان، خون شهدا و صبوری خانواده آنان می‌باشد و موفقیت ورزشکاران در عرصه های مختلف و کسب قهرمانی، هویت بزرگ ایران را به جهانیان نشان می‌دهد همانطور که رزمندگان این مهم را در جبهه های حق علیه باطل ثابت کردند.

وی از شهید سردار سلیمانی به عنوان نماد شخصیت ملی یاد کرد و افزود: مدال‌آوران پارالمپیک خود را به شهدا پیوند دادند و از تمامی ورزشکارانی که برای ملت و استان افتخار آفرینی کردند تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: ورزشکاران لرستانی به دلیل وضعیت جسمانی و آمادگی بیش از حد همچنین ظرفیت بالا در این استان باید مورد توجه باشند تا ورزش لرستان در جایگاه حقیقی خود قرار گیرد.

به گزارش موج خبر در این آیین از حامد امیری دارنده نشان طلای ماده پرتاب نیزه، سجاد محمدیان دارنده نشان نقره ماده پرتاب وزنه و مصطفی بهرامی مربی لرستانی تیم ملی دوومیدانی در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تجلیل شد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir