آغاز احداث فضاهای آموزشی در سایت‌های مسکن مهر از آبان ماه

آغاز احداث فضاهای آموزشی در سایت‌های مسکن مهر از آبان ماه
شناسه خبـر : ۱۰۵۸۳۷ پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵

فرماندار خرم‌آباد از آغاز احداث فضاهای آموزشی مورد نیاز در سایت‌های مسکن مهر توسط نوسازی مدارس از آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، جعفر طولابی شامگاه چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان خرم آباد اظهار داشت: تعداد ۱۰ پروژه آموزشی و ورزشی تا قبل از شروع سال تحصیلی در قالب ۹ واحد آموزشی شامل ۴۰ کلاس درس و یک سالن ورزشی ساخته شده توسط سازمان نوسازی مدارس با همکاری خیرین مدرسه ساز در روزهای منتهی با آغاز سال تحصیلی جدید افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی از آغاز احداث فضاهای آموزشی مورد نیاز در سایت‌های مسکن مهر توسط سازمان نوسازی مدارس از آبان ماه امسال خبر داد.

فرماندار خرم‌آباد با بیان این نکته که حفظ سلامتی دانش آموزان و معلمین و خانواده‌های آنها در اولویت است، افزود: انجام دقیق تمهیدات بهداشتی لازم نظیر تنظیف و ضدعفونی دقیق مدارس و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این مراکز مهم‌ترین دغدغه والدین دانش آموزان است و رعایت این اصول موجب جلب اعتماد اولیا خواهد شد.

طولابی با بیان اینکه واکسیناسیون فرهنگیان در شهرستان به طور کامل انجام شده است، افزود: طی ۲ هفته آینده نیز واکسیناسیون دانش‌آموزان آغاز می‌شود.

وی در ادامه بر استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس تاکید و همچنین تأمین تجهیزات آموزشی و رفاهی موردنیاز معلمین و دانش آموزان را خواستار شد.

فرماندار خرم‌آباد ادامه داد: زنگ مقاومت همزمان با شروع سال تحصیلی و متناسب با هفته دفاع مقدس در یکی از آموزشگاه‌های سطح شهر خرم آباد با حضور مسئولین شهرستان به صورت نمادین به صدا در خواهد آمد.

طولابی با بیان این نکته که محوریت برگزاری جشن عاطفه‌های امسال را تهیه گوشی هوشمند و تبلت برای دانش‌آموزان مناطق محروم عنوان و تصریح کرد: در این زمینه مشارکت دستگاه‌های ذیربط در خصوص تبلیغات گسترده برای ترغیب عموم مردم و خیرین در جهت تحقق این امر بسیار مهم است.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir