۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل کتابخانه مرکزی خرم‌آباد اختصاص یافت

۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل کتابخانه مرکزی خرم‌آباد اختصاص یافت
شناسه خبـر : ۱۰۵۸۲۶ چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

خرم‌آباد - فرماندار خرم‌آباد گفت: ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل و راه‌اندازی کتابخانه مرکزی این شهرستان اختصاص یافت تا در سریعترین زمان ممکن بهره‌برداری شود.

به گزارش موج خبر جعفر طولابی روز چهارشنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خرم‌آباد اظهار کرد: راه اندازی کتابخانه مرکزی شهرستان خرم آباد یکی از مطالبات اساسی مردم است که در کمیته برنامه ریزی ۱۰ میلیارد تومان برای آن پیش‌بینی شد.

وی افزود: امیدواریم با میزان اعتبار تخصیص یافته و با همت اداره‌کل راه و شهرسازی به عنوان متولی اجرای این پروژه، اقدامات لازم برای راه اندازی طرح و فعال نمودن پیمانکار صورت گیرد.

فرماندار خرم آباد گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در جامعه وظیفه همگانی است بنابراین باید بیش از پیش نسبت به تامین امکانات نرم افزاری، سخت افزاری و توسعه اماکن کتابخوانی در محیط های اداری، اقدام شود.

طولابی ادامه داد: بازگشایی کتابخانه ها در شرایط کرونایی باید در نشست شهرستانی ستاد مقابله با کرونا تصمیم‌گیری شود و چنانچه مشکلی سلامت شهروندان را تهدید نکند انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس هستیم باید جشنواره های مختلف در قالب مسابقات کتابخوانی و با هدف ترغیب و تشویق اقشار مختلف به این مقوله برگزار شود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir