استاندار: تجهیز شهرک‌های صنعتی لرستان مقدمه حضور سرمایه‌گذاران است

استاندار: تجهیز شهرک‌های صنعتی لرستان مقدمه حضور سرمایه‌گذاران است
شناسه خبـر : ۱۰۵۸۲۳ چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: تجهیز شهرک‌های صنعتی این استان مقدمه حضور سرمایه‌گذاران است و شرایط را برای ایجاد اشتغال فراهم می‌کند.

به گزارش موج خبر سید موسی خادمی روز چهارشنبه در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی سلسله اظهار کرد: این شهرستان استعدادهای بسیار مناسبی در زمینه سرمایه گذاری دارد که مجموعه شهرک صنعتی آن یکی از این ظرفیت ها است.

وی گفت: گازرسانی به این شهرک از مهمترین نیازهای سرمایه گذاری در مجموعه و طی سال‌های گذشته به دلیل وجود مشکلات عدیده و معارضان محلی بدون نتیجه مانده بود که با پیگیری های صورت گرفته در یکسال اخیر، با اعتبار بیش از ۶ میلیارد تومان انجام شد.

وی افزود: بخشی از موفقیت های دولت دوازدهم در لرستان مربوط به حوزه های نفت، گاز و انرژی بوده و کارهای انجام نشده بسیاری از گذشته در این دوره به نتیجه رسیده است.

استاندار لرستان ادامه داد: گازرسانی به حدود یکهزار و ۵۰۰ روستا از سال ۹۲ تاکنون، بهره‌برداری از مینی پالایشگاه پلدختر، احداث شهرک تخصصی پتروشیمی برای اولین بار و تولید محصولات دانش‌بنیان در پتروشیمی خرم آباد تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه انرژی لرستان طی هشت سال گذشته است.

خادمی گفت: باتوجه به اقدامات صورت گرفته در شهرک صنعتی سلسله، این مجموعه آمادگی لازم را برای حضور سرمایه گذاران دارد و مسوولان باید اقدامات لازم را برای جذب سرمایه گذار انجام دهند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir