گاز رسانی به ۱۵۰۰ روستای لرستان

گاز رسانی به ۱۵۰۰ روستای لرستان
شناسه خبـر : ۱۰۵۸۱۸ چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

الشتر- استاندار لرستان گفت: از سال ۹۲ تا کنون به حدود هزار و ۵۰۰ روستای استان گاز رسانی شده است.

به گزارش خبرنگار موج خبر، سید موسی خادمی امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی شهرستان سلسله ضمن تقدیر از زحمات مسئولین برای به نتیجه رساندن این پروژه، گفت: تجهیز شهرک‌های صنعتی استان از اقدامات مهم و مقدمه حضور سرمایه گذاران است.

وی اظهار داشت: شهرستان سلسله استعدادهای بسیار مناسبی در زمینه سرمایه گذاری دارد و مجموعه شهرک صنعتی شهرستان نیز یکی از این ظرفیت‌ها است.

استاندار لرستان ادامه داد: گازرسانی به این شهرک از مهم‌ترین نیازهای سرمایه گذاری در مجموعه بود که طی سال‌های گذشته به دلیل وجود مشکلات عدیده و معارضان محلی بدون نتیجه مانده بود و با پیگیری‌های صورت گرفته در یکسال اخیر، گازرسانی به شهرک با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان انجام شد و امروز شاهد بهره برداری از این پروژه مهم هستیم.

خادمی عنوان کرد: بخشی از موفقیت‌های دولت دوازدهم در لرستان در حوزه نفت، گاز و انرژی بوده و کارهای انجام نشده بسیاری از گذشته در این دوره به نتیجه رسیده است.

وی تصریح کرد: گازرسانی به حدود هزار و ۵۰۰ روستای استان از سال ۹۲ تاکنون، بهره‌برداری از مینی پالایشگاه پلدختر، احداث شهرک تخصصی پتروشیمی برای اولین بار در لرستان و تولید محصولات دانش‌بنیان در پتروشیمی خرم آباد تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه انرژی توسط دولت دوازدهم در لرستان است.

استاندار لرستان ادامه داد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در شهرک صنعتی الشتر می‌توان گفت این مجموعه آمادگی لازم را برای حضور سرمایه گذاران دارد و مسئولین باید اقدامات لازم را برای جذب سرمایه گذار انجام دهند.

خادمی افزود: به منظور تکمیل این پروژه در سال جاری اعتبارات مورد نیاز در نظر گرفته شده و در ادامه سایر بخش‌های این مجموعه نیز تکمیل خواهد شد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir