شهیدان رجایی و باهنر، اسوه های خدمت صادقانه به مردم هستند

شهیدان رجایی و باهنر، اسوه های خدمت صادقانه به مردم هستند
شناسه خبـر : ۸۷۴۲ پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «عباس دولتشاهی» امروز(6 شهریور) در دیدار با فرماندار خرم آباد، با تسلیت ایام عزاداری حسینی و گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تجلیل از...

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «عباس دولتشاهی» امروز(6 شهریور) در دیدار با فرماندار خرم آباد، با تسلیت ایام عزاداری حسینی و گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تجلیل از یک "تفکر انقلابی"  است که شهیدان رجایی و باهنر آن را به یادگار گذاشتند برشمرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر، با وفاداری بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و تشکیل دولت مکتبی، در دوران کوتاه اما پر برکت عمر خود تلاش نمودند تا در جهت رفع محرومیت، تبعیض و بی عدالتی گام های بلندی بردارند.

 

وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر با خیانت و جنایت منافقان تروریست تحت حمایت استکبار جهانی در آتش کینه و دشمنی پروانه وار سوختند.

 

سرهنگ دولتشاهی مهم ترین وظیفه مسئولان را خدمت به مردم دانست و افزود: شهیدان رجایی و باهنر اسوه های خدمت صادقانه و تلاش برای رفع محرومیت و تبعیض هستند.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد با تاکید بر ضرورت تقویت تعامل نیروی انتظامی و فرمانداری، گفت: در راستای همکاری با دولت برای خدمت روز افزون به مردم و توسعه نظم، امنیت و آرامش، تحقق عدالت، ترویج معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه تلاش خواهیم کرد.

پایان پیام/599
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir