وقوع ۱۰۱۹ حادثه در شهر خرم‌آباد/ آتش‌سوزی ۱۲۸ واحد مسکونی

وقوع ۱۰۱۹ حادثه در شهر خرم‌آباد/ آتش‌سوزی ۱۲۸ واحد مسکونی
شناسه خبـر : ۸۲۱۹۷ شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌آباد از وقوع هزار و ۱۹ مورد حادثه در این شهر طی سال گذشته خبر داد.

مهرداد فلاح در گفت و گو با خبرنگار موج خبر با اشاره به وقوع ۱۲۸ آتش سوزی واحدهای مسکونی در شهر خرم آباد طی سال گذشته اظهار داشت: همچنین در این مدت ۵۸ مورد آتش سوزی را در واحدهای تجاری شهر داشته‌ایم.

وی با اشاره به ۸۰ مورد آتش سوزی درختان و فضای سبز در شهر خرم آباد تصریح کرد: همچنین ۱۳۴ مورد حریق سطل زباله و ضایعات را در مدت یاد شده داشته‌ایم.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌آباد بیان داشت: در مدت یک سال گذشته ۱۰۰ مورد آتش سوزی خودرو را در شهر خرم آباد داشته‌ایم.

فلاح با اشاره به ۲۳۰ مورد حوادث ورود حیوانات به اماکن در شهر خرم آباد افزود: در این مدت ۱۳۵ مورد حوادث حبس در منزل و آسانسور را در شهر داشته‌ایم.

وی عنوان کرد: دو مورد حادثه چرخ گوشت را در شهر طی سال گذشته صورت گرفته است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌آباد با تاکید بر اینکه طی این مدت ۴۷ مورد حریق لاستیک فرسوده در شهر گزارش شده است ادامه داد: همچنین ۱۱۶ مورد تصادف خودرویی به وقوع پیوسته است.

فلاح با بیان اینکه در مدت زمان یاد شده ۲۹۹ مورد حریق علف‌های خشک و مزارع را در شهر خرم آباد شاهد بوده‌ایم ادامه داد: همچنین در این مدت دو مورد سقوط از ارتفاع گزارش شده است.

وی با اشاره به وقوع ۶۶ مورد حریق اتصالات برق در شهر خرم آباد بیان داشت: در مدت زمان یاد شده چهار مورد امداد کوهستان را داشته‌ایم.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌آباد گفت: مجموع حوادث رخ داده در شهر خرم آباد در یک سال گذشته هزار و ۱۹ مورد بوده است.

فلاح با تاکید بر اینکه جمع کل حوادث امداد و نجات ۶۵۷ مورد بوده است تصریح کرد: همچنین در این مدت دو مورد حادثه گاز گرفتگی را در شهر داشته‌ایم.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir