کارآمدی در رفع مشکلات از ویژگی‌های فرد اصلح در انتخابات است

کارآمدی در رفع مشکلات از ویژگی‌های فرد اصلح در انتخابات است
شناسه خبـر : ۸۲۱۴۳ جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵

خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: کارآمدی در رفع مشکلات مادی و معنوی مردم یکی از ویژگی‌های فرد اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌باشد.

به گزارش موج خبر حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در پیام جمعه این هفته با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: کارآمدی ، همت مضاعف، مردمی بودن و خدمت رسان ، حامی تولید، شجاع و حافظ عزت و کرامت کشور و نظام و فساد ستیز بودن  از دیگر ویژگی های فرد اصلح در انتخابات است.

وی ادامه داد: تقابل و تعارض بی امان با رانت خواران، ویژه‌خواری و مفسدین از دیگر ویژگی های افراد داوطلب برای مسند ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا می باشد و مردم باید این ویژگی ها را مد نظر قرار داده و برای انتخاب فرد اصلح آن را ملاک قرار دهند.

امام جمعه خرم آباد در بخش دیگر از پیام خود با اشاره به مناسبت های روز ملی فناوری، سالروز شهادت سید مرتضی آوینی، سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام راحل، تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی در هفته جاری اظهار داشت: همه این رویداد ها جزئی از تاریخ انقلاب اسلامی می باشد و نسل جوان که بار تداوم انقلاب را بر دوش می کشند لازم است که تاریخ انقلاب را مطالعه و بررسی کنند.

وی گفت: جوانان ایران اسلامی باید دقت کنند که چگونه این کشور با تکیه بر دانشمندان خود علیرغم تحریم‌ها نیازهای هسته ای را تامین کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: دستیابی به صنعت هسته‌ای که در اختیار تعداد محدودی از کشورها قرار داشت، توسط دانشمندان ایرانی نشان از جهاد مجاهدت دانشمندان در علم و آموزش و پژوهش است.

وی با اشاره به اینکه باید در کنار گنجینه های دفاع مقدس از شهید صیاد شیرازی و مرتضی آوینی یاد کنیم، گفت: صیاد شیرازی نقش مهم و تاثیرگذاری در دفاع از میهن اسلامی در مقابل ضد انقلاب و ایجاد پیوند بین ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین داشته و این عملکرد و تاثیرگذاری باید تبیین و گفته شود.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: شهید آوینی نیز در انتقال گنجینه تمام نشدنی دفاع مقدس با زبان هنر این گنجینه را ماندگارتر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین با اشاره به ۲۱ فروردین ماه سالروز تشکیل حساب ۱۰۰ امام راحل گفت: این حساب از سوی امام با هدف تهیه مسکن برای اقشار کم درآمد ایجاد شد پس از آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شکل گرفت تا امر تهیه مسکن برای قشر محروم قانونمند شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز کرونایی اظهار داشت: رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، عدم تجمع در دورهمی ها و عدم اجتماع در آرامستان ها می تواند زمینه کاهش ویروس جهش یافته را در استان فراهم کند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir