۳۱ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر لرستان توزیع می‌شود

۳۱ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر لرستان توزیع می‌شود
شناسه خبـر : ۵۴۹۰۴ یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

گروه استان‌ها- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان گفت: در چهارمین مرحله رزمایش احسان و همدلی ۳۱ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا استان لرستان توزیع می‌شود.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد حامد ویسکرمی ظهر امروز در چهارمین رزمایش احسان و همدلی که توسط ستاد اجرایی فرملن امام (ره) برگزار شد ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) اظهارداشت: چهارمین مرحله رزمایش احسان و همدلی با عنوان بزرگداشت شهدای مدافع سلامت  همزمان در سراسر استان با  هدف توزیع بسته‌های معیشتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه توسط نیروهای مومن و انقلابی، تهدید ویروس کرونا را با اجرای رزمایش‌های مومنانه  به فرصت تبدیل کردند افزود: با توجه  به همه گیری ویروس کرونا در جامعه و متضرر شدن بسیاری از اقشار امروز 31 هزار بسته معیشتی در میان  اقشار آسیب دیده از کرونا  استان لرستان توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان لرستان عنوان کرد: هماهنگی و همراهی با قرارگاه  شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای فعالیت هدفمند  در زمینه مبارزه  با ویزوس کرونا و حمایت از آسیب دیدگان از این ویروس منحوس  از جمله اقدامات ستاد اجرایی  فرمان امام (ره)در سطح کشور و استان لرستان است که  بر همین اساس در سطح استان با  مشورت و  همکاری قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی بسته‌های معیشتی تهیه و  بین  نیازمندان  توزیع می‌شود.

وی بیان کرد : براساس تفاهم نامه و همکاری  ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با  قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی گروه‌ها به صورت محله محور و اقشار محور تقسیم بندی شده و با شناسایی محله‌هایی با وضعیت قرمز که به طور یقین نیازمندان این محله‌ها نیز بیشتر هستند کمک‌ها مومنانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این محلات  و همچنین در میان اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

ویسکرمی گفت: جهت توزیع عادلانه بسته‌های معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شاخص جمعیت و درصد مبتلایان به کرونا در سطح شهرستان‌ها مورد نظر است  چرا که هدف از رزمایش‌های احسان و همدلی حمایت از نیازمندان با محوریت آسیب دیدگان از کروناست که تا ریشه کنی قطعی  این ویروس  ادامه دارد.

وی با  اشاره به کشف واکسن ضد کووید 19 توسط شرکت دارویی وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تصریح کرد: خوشبختانه شرکت فارمت دارو از شرکت‌های وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) موفق به اقداماتی در زمینه کشف واکسن ضد کووید 19 شده و از هفته اول دی ماه اولین مرحله تست انسانی این واکسن در سطح کشور انجام می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)در استان لرستان خاطرنشان کرد:  به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) 30 تخته فرش  به 30 زوج دانشجو  که امروز مراسم ازدواج دانشجویی برگزار کردند و همچنین 5 کمک هزینه تهیه جهیزیه طی روزهای آینده به 5 زوج نیازمند از طرف ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اهدا می‌شود. 

به گزارش تسنیم درپایان  این مراسم که با حضور خدام مسجد جمکران برگزار شد بسته‌های متبرک  مسجد جمکران و لوح تقدیر به  خانواده شهیده مدافع سلامت زهرا شیرویه و تعدادی ازپرستاران عرصه سلامت در مراکز درمانی استان لرستان اهداء شد.

انتهای پیام/645/ ت

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir