تلاش پرستاران در ایام کرونا افتخارآفرین است

تلاش پرستاران در ایام کرونا افتخارآفرین است
شناسه خبـر : ۵۴۸۹۱ یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: پرستاران از ۱۰ ماه گذشته تلاش بسیار و سختکوشی کم نظیری برای مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا داشته‌اند که این مجاهدت‌ها افتخارآفرین است.

به گزارش موج خبر سید موسی خادمی روز یکشنبه در نشست با هیات مدیره نظام پرستاری استان افزود: امروز بهترین هدیه مردم به جامعه پرستاری در قبال این همه تلاش و خستگی، کاهش بار بیمارستان ها و مراکز درمانی است. 

وی اظهار داشت: اگر سلامت مردم در خطر باشد همه ارکان جامعه مانند اقتصاد، روابط، آموزش و فرهنگ تحت تاثیر قرار می گیرد که این امر بیانگر اهمیت نعمت سلامتی است.

استاندار لرستان تصریح کرد: پرستاران و کادر درمان در ایامی که تحریم ها، کمبود منابع مالی و مشکلات اقتصادی با کرونا توام شده بود، با تلاش خود افتخار آفریدند و از هیچ خدمتی برای بهبود بیمارن دریغ نکردند.

خادمی گفت: با کمک و از خودگذشتگی این قشر زحمتکش، خوشبختانه استان در اوج شیوع کرونا دچار مشکل نشد اما امیدواریم با کاهش مشکلات پرسنلی کادر پرستاری استان بتوانیم به افزایش کیفیت کار آنها کمک کنیم.

وی افزود: بهترین هدیه روز پرستار از طرف مردم کاهش تجمعات  و پرهیز از دروهمی های شب یلدا است.

اعضای هیات مدیره نظام پرستاری استان در این نشست مسائل و مشکلات خود را در بخش های مختلف از جمله حوزه پرسنلی و استخدامی مطرح کردند.

روز پرستار مصادف با سالروز ولایت حضرت زینب (س) است و از مجموع بیش از چهار هزار و ۵۰۰ پرستار لرستان بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر تاکنون به کرونا مبتلا شده اند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir