یلدا را با فضای مجازی سپری کنیم

یلدا را با فضای مجازی سپری کنیم
شناسه خبـر : ۵۴۶۲۰ شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

خرم‌آباد - فرماندار خرم‌آباد گفت: مراسم و دورهمی‌های شب یلدا امسال باید بر خلاف سال‌های گذشته از طریق تلفن همراه و از طریق فضای مجازی برگزار شود.

به گزارش موج خبر، جعفر طولابی روز شنبه در مراسم اهدای کمک های معیشتی به مددجویان فعال در مجموعه بام خرم آباد افزود: دورهمی و دید و بازدیدهای امسال شب یلدا باید تعطیل شود چرا که امکان ابتلای همه به ویروس در دورهمی ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه قطع زنجیره کرونا با برگزار نکردن دورهمی، پرهیز از حضور در اجتماع و رعایت پروتکل های بهداشتی امکانپذیر است اظهار داشت: با حذف دورهمی در شب یلدا این بار هم بخشی از این زنجیره ویروس را قطع خواهیم کرد چراکه حفظ سلامتی خود و خانواده ها از همه چیز مهمتر است.

فرماندار خرم آباد ادامه داد: مراسم شب یلدا سال های گذشته دور هم به دور از فضای مجازی بود اما امسال قدری متفاوت تر است و باید دور از هم و از طریق فضای مجازی بلندترین شب سال را سپری کنیم.

طولابی ضمن تقدیر از « مظفر افشار » پدر بلوط ایران گفت: وی در زمینه اصلی ترین معضل جامعه بشری یعنی مسائل زیست محیطی فعالیت مستمری داشته و دارد.

وی با بیان اینکه تخریب محیط زیست از مشکلات اصلی بشر است اظهار داشت: اکنون در مجموعه بام خرم آباد مجموعه ای از فعالیت های موثر و مفید در زمینه مسائل زیست محیطی را به واسطه زحمات آقای افشار، شاهد هستیم.

اکنون ۳۵ نفر از مددجویان در مجموعه بام خرم آباد فعالیت دارند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir