راه اندازی پویش همگانی مسابقه خطبه غدیر در شهرستان الشتر

راه اندازی پویش همگانی  مسابقه خطبه غدیر در شهرستان الشتر
شناسه خبـر : ۵۳ چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

« علی یوسفوند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: این پویش به همت کانون فرهنگی وهنری شهدای الشتر (مسجدجامع ) باهمکاری امام جماعت وتولیت مسجد جامع  برگزار شده است.   ...

« علی یوسفوند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: این پویش به همت کانون فرهنگی وهنری شهدای الشتر (مسجدجامع ) باهمکاری امام جماعت وتولیت مسجد جامع  برگزار شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای الشتر با بیان اینکه این پویش همگانی تا شب عیدغدیر پویش  ادامه دارد، افزود: پویش غدیربصورت مجازی برگزار می شود.

 

وی افزود: از علاقمندان دعوت می شود که با ارسال نام ونام خانودگی  خودبه شماره تلگرامی ۰۹۱۶۳۶۷۷۸۶۷به این پویش بپیوندند.

 

یوسفوند ادامه داد: این پویش باهدف شناخت هرچه بیشتر خطبه غدیر که سند حقانیت ولایت امام علی ( ع) و شیعه هست که توسط پیامبراعظم  ( ص) به بشریت ومسلمین عرضه شده است.

 

وی ادامه داد: این پویش همچنین به نیت تجدید بیعت با امیرالمومنین علی( ع) درغدیرخم، تعجیل درظهور امام زمان( عج)، سلامتی و طول عمر ولی امرمسلمین،عاقبت بخیری جوانان و شفای عاجل  بیماران برگزار می شود.

 

یوسفوند اذعان داشت: به قید قرعه به تعداد۱۰۰نفراز شرکت کنندگان ۵۰۰هزارتومان وام قرض الحسنه ویژه زیارت  امام رضا ( ع) وبه تعداد۵۰نفرهدیه نقدی ۵۰هزار تومانی  اعطاء خواهد شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای الشتر اظهار کرد: سئوالات مسابقه از متن خطبه  غدیر بصورت تستی طرح شده است که درمورخ۱۷مرداد۹۹ درشب عید غدیر بعد از نماز مغرب و عشاء در گروه ها و کانال های مختلف بارگزاری خواهد شد.

 

یوسفوند اظهار کرد: شرکت کنندگان تا روزشنبه۱۸مرداد ساعت۱۲ظهر فرصت دارند که پاسخ سئوالات را به صورت یک شماره۴۰ رقمی ازسمت چپ  تهیه و به شماره مذکور ارسال نمایند.

پایان پیام/85
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir