۷۵۰ تن برنج در لرستان توزیع می‌شود

۷۵۰ تن برنج در لرستان توزیع می‌شود
شناسه خبـر : ۴۱۴۶۲ شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

خرم‌آباد - ایرنا - معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۷۵۰ تن برنج هندی به منظور تنظیم بازار استان و رفاه حال شهروندان تامین شده است و به زودی توزیع می‌شود.

مسعود میرموسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان برنج با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۸ هزار تومان توسط فروشگاه های معتمد و زنجیره ای سطح استان عرضه خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین روغن موردنیاز مردم در تمامی فروشگاه های بزرگ به فروش می رسد و مشکلی در خصوص تامین گوشت مرغ نیز وجود ندارد.

میرموسوی تصریح کرد: مردم می توانند هرگونه تخلف شامل کم فروشی، گرانفروشی، درج نکردن قیمت و احتکار را به شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اطلاع دهند.

محمدرضا صفی خانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان نیز پیشتر در گفت و گو با ایرنا گفته بود وضعیت ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در این استان مطلوب و با اقدامات انجام شده روغن مایع و جامد در تمام فروشگاه های بزرگ وجود دارد.

وی اظهار داشت: گوشت مرغ گرم و منجمد نیز با نرخ مصوب در اختیار تمام فروشندگان قرار گرفته است و شهروندان می توانند با خاطر آسوده نسبت به خرید آن اقدام کنند.

طی روزهای اخیر بیش از ۲۵۰ تن مرغ منجمد در لرستان توزیع و به میزان کافی نیز ذخیره‌سازی شده است تا بر اساس نیاز مردم در سطح شهرها توزیع شود.

 

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir