نمونه‌گیری از پرسنل بیمارستانی مشکوک به کرونا در لرستان در محل کار انجام می‌شود

نمونه‌گیری از پرسنل بیمارستانی مشکوک به کرونا در لرستان در محل کار انجام می‌شود
شناسه خبـر : ۴۱۴۲۶ شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

گروه استان‌ها- دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با توجه به حساسیت خدمات پرسنل بیمارستانی نمونه‌گیری از پرسنل بیمارستانی مشکوک به کرونا در محل کارشان انجام می‌‌گیرد.

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد مریم کوشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نمونه‌گیری از پرسنل بیمارستانی مشکوک به کرونا در محل کارشان انجام می‌شود اظهار داشت: با توجه به حساسیت خدمات پرسنل بیمارستانی در وضعیت کنونی طی برگزاری جلسه‌ای که با اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری تصمیم گرفته شد که نمونه‌گیری از پرسنل بیمارستانی مشکوک به کرونا در محل کارشان انجام شود.

وی افزود: تشخیص این که نمونه گیری برای پرسنلی نیاز باشد با پزشک تعیین شده از طرف رئیس بیمارستان در همان مرکز درمانی است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: پرسنل درمانی مبتلا پس از گذراندن دوران قرنطینه، برای بازگشت مجدد به محل کار نیازی به تست مجدد نداشته و با نظر پزشک معتمد تعیین شده از طرف رئیس بیمارستان می‌توانند کارشان را از سرگیری کنند.

وی گفت: طی جلسه‌ای که با اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری برگزار شد علاوه بر نمونه گیری پرسنل بیمارستانی مشکوک به کرونا در رابطه با  مهم‌ترین مشکلات پرستاران و راه‌های رفع این مشکلات بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/642/ت

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir