۱۸ واحد صنفی متخلف خرم‌آباد پلمب شد

۱۸ واحد صنفی متخلف خرم‌آباد پلمب شد
شناسه خبـر : ۴۰۹۶۸ جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

گروه استان‌ها- رئیس اتاق اصناف لرستان گفت: ۱۸ واحد صنفی خرم‌آباد به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد.

- اخبار استانها -

منوچهر اسبکوه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به محدودیت فعالیت اصناف در استان لرستان اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر محدودیت فعالیت اصناف از بیستم آبان ماه، فعالیت کلیه اصناف گروه دو، سه و چهار از صبح تا ساعت 18 اعلام شده است.

وی افزود: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جلسه‌ای با روسای صمت و اتاق اصناف شهرستان‌ها برگزار شد که طرح محدودیت فعالیت اصناف به کلیه گروه‌های دو، سه و چهار  ابلاغ و اطلاع رسانی شود. 

رئیس اتاق اصناف لرستان عنوان کرد: جهت اجرای طرح ممنوعیت فعالیت اصناف 8 اکیپ متشکل از بسیج، اتاق اصناف، سازمان صمت و تعزیرات حکومتی به و همچنین بسیج و نیروی انتظامی به طور مستمر در سطح شهر بازرسی انجام می‌دهند.

وی بیان کرد:با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر خاتمه فعالیت‌های شغلی در ساعت 18 رعایت دقیق آن لازم و همکاری در این خصوص تکلیف قانونی کلیه شاغلان صنفی است و از تمام همکاران انتظار داریم در رعایت این موارد تمام اهتمام خود را به کار گیرند.

اسبکوه گفت: با وجود گلایه‌های اصناف از این طرح، ناگزیر به اجرای آن براساس مصوبه ستاد ملی کرونا هستیم چراکه سلامت جامعه در اولویت است و امیدواریم با کاهش رفت و آمدهای سطح شهر و تجمع در مراکز خرید تا حدودی  شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا باشیم.

وی تصریح کرد:در استان لرستان حدود 56 هزار واحد صنفی فعالیت می‌کنند که از این تعداد 17 هزار واحد در  خرم‌آباد مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اتاق اصناف لرستان خاطر نشان کرد: طی بازرسی‌های انجام شده روزهای اخیر 18 واحد صنفی در خرم‌آباد به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت نکردن مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر فعالیت اصناف تا ساعت 18 پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/645/ ز

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir