مصوبات ستاد مبارزه با کرونا باید با دقت اجرا شود

مصوبات ستاد مبارزه با کرونا  باید با دقت اجرا شود
شناسه خبـر : ۳۸۴۵۰ شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا و ستاد استانی باید با دقت و فوریت اجرا شود تا بتوان بیماری را کنترل کرد.

 "محمود ثمینی" عصر شنبه در کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد استانی مبارزه با کرونا، اظهار داشت: پنج شهرستان الیگودرز، دورود، پلدختر، کوهدشت و دلفان شرایط ویژه و فوق قرمز دارند و سایر شهرستان ها در وضعیت قرمز هستند.

وی  با بیان اینکه در بیمارستان‌ها از نظر ازدحام و بستری شدن بیماران به شدت کمبود جا داریم افزود: تلاش می شود تا تعداد تخت‌های بستری افزایش یابد با این وجود تخت آی سی یو به ویژه در مرکز استان کمبود داریم.

ثمینی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر پیگیری برای اجرای مصوبات ستاد ملی، افزود: براساس این تقاضا و دستور ایشان ریاست جمهور دستور تشکیل قرارگاه را صادر کردند که اولین جلسه آن با حضور وزیر بهداشت، کشور و تمام استانداران تبادل نظر به عمل آمد و برای اجرایی شدن تمام مصوبات ستاد ملی و استانی نظراتی داده شد.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: ممنوعیت و محدودیت‌ها باید در شهرستان‌های دارای شرایط حاد اجرایی شود اما گاهی در بازرسی‌ها مشاهده شده تمام مصوبات با دقت اجرا نمی‌شود.

ثمینی عنوان کرد: برای تسهیلگری بیشتر شیوه‌نامه‌ای در اداره‌کل بازرسی و پدافند غیرعامل تهیه شده که برای اجرا ابلاغ می‌شود.

وی بیان کرد: در برخی شهرستان‌های استان وضعیت خطرناک و نگران کننده است بنابراین باید موضوع مصوبات و محدودیت‌ها را جدی بگیریم.

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir