محدودیت زمانی برای فعالیت‌ مشاغل در استان لرستان اعلام شد

محدودیت زمانی برای فعالیت‌ مشاغل در استان لرستان اعلام شد
شناسه خبـر : ۳۸۳۱۵ شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

استاندار لرستان از اعمال محدودیت زمانی برای فعالیت مشاغل سطح ۴،۳،۲ در استان لرستان خبر داد.

 سید موسی خادمی ظهر امروز در  رابطه با مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد اظهارداشت: از مهمترین مصوبات جلسه امروز اعلام محدودیت زمانی برای فعالیت‌های سطح 2 علاوه بر فعالیت‌های سطح 3 و 4 بود که به تصویب رسید.

وی افزود: بر اساس مصوبه مذکور علاوه بر شهرهای قرمز اعلام شده در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت نیز فعالیت‌ مشاغل سطح 3،2و4 پس از ساعت 18 ممنوع است.

استاندار لرستان عنوان کرد: از آنجایی که استان لرستان از نظر شیوع ویروس کرونا وضعیت نامطلوبی دارد محدودیت‌هایی که در جلسه پنجشنبه مصوب و ابلاغ شده بود همچنان مورد تاکید و لازم الاجراست.

وی بیان کرد: جهت مهار و کنترل این بیماری، فعالیت‌های سطح یک که مربوط به ارائه خدمات و نیازهای ضروری مردم (مواد غذایی و دارویی) است ادامه می‌یابد و سایر فعالیت‌ها شامل مصوبه ستاد ملی می‌شوند.

خادمی یکی از مصوبات جلسه ستاد استانی کرونا را محدودیت زمانی برخی مشاغل دانست و گفت: فعالیت برخی مشاغل تا ساعت 17 است و این مصوبه تا روز سه‌شنبه هفته جاری ادامه دارد و از روز چهارشنبه براساس مصوبه ستاد ملی، محدودیت زمانی با تغییر یک ساعته از ساعت 18 هر روز اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های سطح یک شامل نیازهای ضروری مردم از قبیل تهیه موادغذایی، دارویی و پزشکی است اظهارداشت:  مشاغل سطوح 3،2و4 نیز شامل پاساژها، مراکز خرید غیر غذایی، باشگاه‌های ورزشی، فرهنگی، تفریحی و امثال آنها می‌شود.

تعطیلی گروه‌های شغلی 4،3،2 در 4 شهرستان بحرانی لرستان

فریبرز حسامی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به محدودیت‌های جدید فعالیت پاساژها و مراکز خرید در استان لرستان اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در استان لرستان علاوه بر تداوم تعطیلی مشاغل گروه 2 و 3 در شهرستان‌های بروجرد و خرم‌آباد فعالیت کلیه پاساژها و مراکز خرید این دو شهرستان پس از ساعت 17 ممنوع شد.

وی افزود: طرح ممنوعیت فعالیت مراکز خرید و پاساژهای شهرستان‌های بروجرد و خرم‌آباد از امروز به مدت 10 روز ادامه دارد در همین راستا از طریق  اکیپ‌هایی از طرف بازرسی استانداری، سازمان صمت  و اتاق اصناف به کلیه پاساژها اطلاع رسانی شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: تعطیلی گروه‌های شغلی دو، سه و چهار در  شهرستان الیگودرز، دورود،کوهدشت و پلدختر که وضعیت بحرانی دارند همچنان ادامه دارد و محدودیت فعالیت پاساژها و مراکز خرید  خرم‌آباد و بروجرد تا ساعت 17 عصر نیز به دیگر محدودیت‌های استان از امروز اضافه شده است.

وی بیان کرد: اکیپ‌های  نظارتی از امروز به صورت دائم در حال بررسی نحوه فعالیت اصناف و پاساژ‌ها هستند و در صورت فعالیت پاساژ‌ها و مراکز خرید تا ساعاتی پس از اتمام ساعت مجاز اعلام شده بدون هیچ گونه اغماضی با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ 642/ ت

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir