دیدار نماینده مردم کوهدشت و رومشکان با آیت‌الله رئیسی

دیدار نماینده مردم کوهدشت و رومشکان با آیت‌الله رئیسی
شناسه خبـر : ۳۶۸۲۸ چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۳

نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شواری اسلامی در دیدار اعضای فراکسبون روحانیت مجلس با رئیس قوه قضاییه، طی سخنانی با تشکر و تجلیل از آیت الله رئیسی در مبارزه با فساد و روحیه فساد ستیزی ایشان که بارقه امید را در جامعه ایجاد کرده است، یادآور شد: اجرای عدالت در جامعه با ورود قدرتمندانه قوه قضائیه امکان پذیر است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مبلغی افزود: عدم ورود بموقع و مناسب دادستان در ناهنجاری‌های اجتماعی بالاخص نزاع‌ها می‌تواند مشکلاتی را در جامعه به وجود آورد لذا باید برخورد و اقدامات موثر و قوی در این خصوص انجام پذیرد. 

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: برخورد قانونی و مناسب با متخلفین را عامل نظم و امنیت در جامعه است و برخورد ضعیف دادستان می‌تواند این ذهنیت غلط را برای طرفین نزاع ها القاء کند که خود، باید حق خود را بگیرند و دستگاه قضا برای آنان کاری انجام نمی‌دهد.

وی در ادامه سخنانش از زحمات دادگستری استان لرستان و حوزه انتخابیه خود تشکر کرد و تقویت دادگاه‌های عمومی و کیفری را حائز اهمیت دانست و از آیت الله رئیسی تقاضا کرد ضمن عنایت و توجه ویژه به توسعه قضایی شهرستان های کوهدشت و رومشکان، دادگاه عمومی در  بخش‌های گراب و درب گنبد در اسرع وقت راه اندازی شود.

آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در این دیدار نسبت به توسعه قضایی و تقویت و راه اندازی دادگاه‌های عمومی و کیفری در بخش‌های گراب و درب گنبد دستور مساعد صادر کرد.

 


به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir