شرایط حاد کرونایی در لرستان

شرایط حاد کرونایی در لرستان
شناسه خبـر : ۳۶۳۴۶ دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴

خرم آباد- معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به شرایط حاد کرونایی در این استان، گفت: متأسفانه ظرفیت بیمارستانی پاسخگوی حجم گسترده ابتلاء نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی امروز دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان ضمن تاکید بر وضعیت ویژه استان، گفت: لرستان همچون بسیاری از مناطق کشور در شرایط حاد کرونایی است و نیاز است رسانه‌های جمعی استان و مطبوعات و نشریات محلی بیش از گذشته و با دغدغه بیشتر نسبت به اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و بالا بردن حساسیت عمومی در راستای لزوم اجرای دقیق مصوبات ستادهای ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا اقدام کنند.

وی، ضمن تشکر از زحمات کادر درمانی استان، تاکید کرد: بنا بر گزارش و اعلام دانشگاه علوم پزشکی، در شرایط کنونی متأسفانه ظرفیت بیمارستانی استان پاسخگوی حجم گسترده ابتلاء نیست و نیاز است مردم از حضور در مراکز پرخطر و تجمع‌های گسترده، برگزاری مراسمات عزاداری و عروسی و ترددهای غیر ضروری خودداری کرد و با حساسیت بیشتری در زمینه رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، اصول فاصله گذاری اجتماعی و استفاده مداوم از ماسک اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی استان می‌بایست بی کم و کاست نسبت به اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی اقدام کرده و به خصوص در راستای اعمال مصوبه حضور ۵۰ درصدی کارکنان در محل کار دقت نظر لازم را به عمل آورند.

ثمینی، تصریح کرد: مصوبات شورای اطلاع رسانی در کل استان لازم الاجرا است و بر اساس مصوبه‌ی قبلی شورا، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان می‌بایست شکایت خود نسبت به رسانه‌ها را قبل از ارجاع به دستگاه قضائی، از طریق شورای اطلاع رسانی پیگیری کنند و عدم رعایت این مصوبه غیر قانونی است.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir