تدابیر جدید برای جلوگیری از تجمع در محل توزیع لاستیک شهر خرم‌آباد اتخاذ شد

 تدابیر جدید برای جلوگیری از تجمع در محل توزیع لاستیک شهر خرم‌آباد اتخاذ شد
شناسه خبـر : ۳۶۰۰۵ دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱

معاون بازرگانی سازمان صمت لرستان گفت:  تدابیر جدید برای جلوگیری از تجمع در محل توزیع لاستیک شهر خرم‌آباد اتخاذ شد

 

مسعود میرموسوی، اظهار داشت: توزیع لاستیک یارانه‌ای در بازار استان یکی از مهمترین مشکلات خودروداران لرستانی بود که حدود دو ماه است با کمک اتحادیه مربوطه اقدام به تغییر نحوه توزیع لاستیک دولتی در بازار کرده‌ایم به نحوی که یک مکان در خیابان شریعتی انتخاب شده و تمام توزیع لاستیک شهرستان خرم‌آباد در آنجا صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در گذشته لاستیک‌های دولتی که حدود ۴۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان از نرخ آزاد آن ارزان‌تر هستند در اختیار نمایندگی‌ها قرار می‌گرفت ، افزود: این موضوع باعث شده بود که همیشه شاهد کمبود بودیم این در حالی بود که ماهانه پنج هزار حلقه لاستیک دولتی سهمیه لرستان بود.

معاون بازرگانی سازمان صمت لرستان بیان کرد: در حال حاضر فرد متقاضی دریافت لاستیک دولتی همراه با برگه سبز خودرو به مکان‌های تعیین شده در شهرستان‌های مختلف مراجعه می‌کند و یک یا دو حلقه لاستیک دریافت می‌کند. 

میرموسوی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر تصاویری در مورد شلوغی محل توزیع لاستیک در خرم‌آباد در فضای مجازی منتشر شده است، تصریح کرد: متاسفانه شیوع کرونا باعث شده اقدامی که باعث جلوگیری از رانت توزیع لاستیک در شهر شده دارای جنبه‌های منفی نیز باشد.

وی خاطرنشان کرد: این شیوه توزیع بهترین حال ممکن برای جلوگیری از کمبود لاستیک در استان است به طوریکه در حال حاضر به تمام افردی که تقاضامند دریافت لاستیک دولتی هستند لاستیک می‌رسد و دیگر در حوزه توزیع مشکلی نداریم.

معاون بازرگانی سازمان صمت لرستان گفت: برای جلوگیری از ایجاد تجمع در محل توزیع لاستیک تدابیری مانند جدا کردن محل توزیع لاستیک تاکسیداران و آژانس‌ها از سایر افراد نیازمند در دستور کار داریم.

میرموسوی در بخش پایانی صحبت‌های خود اظهار داشت: قرار است اتحادیه تاکسیداران اسناد و مدارک افراد تقاضامند را جمع‌آوری کنند و سهمیه این افراد را توسط نمایندگی‌های لاستیک با نرخ مصوب به آن‌ها تحویل داده می‌شود.

لازم به ذکر است که در حال حاضر ماهانه با توجه به نیاز بازار سه تا پنج هزار لاستیک در بازار خرم‌آباد توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ ۸۵۰۲۰

 


منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir