توزیع مرغ یخ‌زده با نرخ مصوب در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای

توزیع مرغ یخ‌زده با نرخ مصوب در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای
شناسه خبـر : ۳۵۵۹۶ یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

معاون بازرگانی سازمان صمت لرستان گفت: با توجه به گرانی مرغ، دولت در راستای کمک به اقشار کم درآمد و کنترل بازار لرستان ۳۶۰ تن مرغ یخ‌زده به استان اختصاص داد. 

 

مسعود میرموسوی، اظهار داشت: با توجه به گرانی مرغ، دولت در راستای کمک به اقشار کم درآمد و کنترل بازار لرستان ۳۶۰ تن مرغ یخ‌زده به استان اختصاص داد.

وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته این مرغ‌ها به صورت سیار در مناطق کم درآمد توزیع شده است، افزود: قیمت مصوب این مرغ ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان بوده و در مناطق حاشیه نشین شهرها توزیع می‌شود.

معاون بازرگانی سازمان صمت لرستان بیان کرد: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفته جدید اقدام به توزیع مرغ یخ زده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند رفاه و افق کورش کرده‌ایم.

میرموسوی با اشاره به اینکه ۳۰۰ تن تا به اموز به استان اختصاص داده شده است، تصریح کرد: برای ۵۰۰ تن مرغ یخ‌زده دیگر نیز تقاضا داده‌ایم همچنین بر اساس تقاضاهای مردم می‌توانیم روزانه بین ۲۰ تا ۴۰ تن در استان توزیع کنیم.

وی خاطرشنان کرد: در حال حاضر قیمت مرغ گرم در لرستان به حدود ۲۲ هزار تومان رسیده است که به دنبال این هستیم با استمرار توزیع طی روزهای اینده این قیمت را به ۱۸ هزار تومان برسانیم.

معاون بازرگانی سازمان صمت لرستان گفت: مردم در صورت مشاهده تخلفی در نحوه توزیع می‌توانند با شماره گیری ۱۲۴ آن را گزارش دهند که ماموران این سازمان در اسرع وقت به طور قاطع با آنان برخورد می‌کنند.

 


به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir