توهین به نبی اسلام (ص) اهانت به تمام پیامبران است

توهین به نبی اسلام (ص) اهانت به تمام پیامبران است
شناسه خبـر : ۳۵۵۹۵ یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

 معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: نبی مکرم اسلام حلقه اتصال انسانیت و توهین به ایشان، اهانت به تمام پیامبران است.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی بیان کرد: پیامبر گرامی اسلام پیام‌آور رحمت و مهربانی است و همه انبیا قبل از اسلام رسالت ایشان را به بشریت نوید داده‌اند.

وی با انتقاد از حمایت دولت فرانسه در اهانت به ساحت مقدس نبی اسلام (ص) اظهار داشت: این اقدامات سخیف در تضاد با ارزش‌ها و اعتقادات است و همه مسلمانان جهان باید آن را با رفتار و کردار خود محکوم کنند چراکه پیامبر اکرم(ص) همواره از جانب پیامبران پیشین مورد احترام و نویدبخش بوده است.

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: باید با علاقه و مدیریت هر چه بیشتر هفته وحدت را گرامی بداریم که به همین منظور قرارگاه شهید سلیمانی بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در استان راه اندازی شده و اقدامات لازم در زمینه مساوات با حضور جوانان انقلابی و مومن، زنان فرهیخته و اقشار تاثیرگذار، هیات و کانون‌های مذهبی و فرهنگی، موسسات قرآنی، دبیرستان های صدرا و حوزه هنری در حال انجام است.

وی به برگزاری مسابقات و ویژه برنامه‌های مجازی در این ایام اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی و برنامه ریزی برای حضور مستمر روحانیون در فضای مجازی برای پاسخگویی به شبهات و سوالات در حال پیگیری است.

وی به نقش تاثیرگذار مساجد در تمام صحنه‌های انقلاب و پس از آن اشاره کرد و افزود: مساجد استان همزمان با شیوع کرونا در راستای جمع آوری و توزیع کمک‌های مردمی، فرهنگی و بهداشتی همواره فعال بوده‌اند و اکنون ۱۷۰ روحانی در سطح مساجد و کانون های استان مستقر و در کنار شهروندان هستند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهلنی نیز اجتماعی با حضور دانش آموزان، فرهنگیان و روحانیون و دانشجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور نماینده ولی فقیه در محل مصلی الغدیر خرم آباد برگزار می‌شود.

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir