برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی با موضوع پیامبر (ص) در لرستان

برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی با موضوع پیامبر (ص) در لرستان
شناسه خبـر : ۳۵۵۷۴ یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان گفت: مسابقه مجازی کتابخوانی با عنوان «حضرت محمد(ص) پیام‌آور وحدت مسلمین» به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت نبی‌اکرم(ص) و یوم‌الله ۱۳ آبان در استان برگزار می‌شود.

حجت الله مومنی بیان کرد: به‌ مناسبت تقارن ۱۳ آبان با هفته وحدت ، سالروز ولادت نبی مکرم اسلام و همچنین محکوم کردن اقدامات اهانت‌آمیز فرانسه در توهین به ساحت مقدس خاتم الانبیا (ص)، مسابقه مجازی محمد (ص) پیام‌آور وحدت مسلمین ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان در استان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت:‌ علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه کتاب "پیامبر امی" اثر شهید مرتضی مطهری تا ۱۴ آبان ماه جاری در این مسابقه مجازی شرکت کنند و با مراجعه به آدرس https://payambaromi.digisurvey.net/۶sn۲x به ۱۰ سوال پاسخ دهند.

وی با اشاره به شرکت حدود سه هزار نفر در این مسابقه ادامه داد: در صورت استقبال از این رویداد فرهنگی، مهلت آن تمدید و در پایان به ۱۴ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مومنی با اشاره به شیوع کرونا و رویکرد مجازی برگزاری برنامه های فرهنگی هنری گفت:‌  در این راستا علاوه بر مسابقه مجازی کتابخوانی، طرح آبروی محله با محوریت شناسایی و جمع آوری اطلاعات و زندگینامه شهدای دانش‌آموز، انتشار در فضای مجازی و هشتگ۱۳ آبان توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان انجام می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان همچنین اظهار داشت: ۱۳آبان دارای اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برای انقلاب اسلامی ایران است که دشمنان کشور به روش‌های مختلف سعی در کم‌رنگ کردن جایگاه ممتاز این روز دارند.

مومنی افزود: با توجه به ضرورت حفظ سلامت جامعه و از طرفی اهمیت بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، عمده برنامه و فعالیت‌های این روز به‌صورت مجازی و به شکل متنوع برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بارگذاری محتوای الکترونیکی با عنوان ۱۳ آبان گفت: اجرای سرودهای خیابانی با موضوعات استکبارستیزی و تولید محتوای‌های الکترونیکی با محوریت مبارزه با استکبار و استعمار از برنامه‌های لرستان برای پاسداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.

اکنون ۳۶۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه استان لرستان تحصیل می کنند.
 

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir