سالانه ۷۵ هزار حلقه لاستیک در کارخانه صنایع دفاعی لرستان تولید می شود

سالانه ۷۵ هزار حلقه لاستیک در کارخانه صنایع دفاعی لرستان تولید می شود
شناسه خبـر : ۳۴۰۱ پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» امروز(23 مرداد) در مراسم افتتاح کارخانه لاستیک سازی صنایع دفاعی لرستان، اظهار داشت: کارخانه لاستیک سازی صنایع دفاعی در لرستان سالانه ۷۵ هزار...

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» امروز(23 مرداد) در مراسم افتتاح کارخانه لاستیک سازی صنایع دفاعی لرستان، اظهار داشت: کارخانه لاستیک سازی صنایع دفاعی در لرستان سالانه ۷۵ هزار حلقه لاستیک در دو نوع اسپورت و اس یو وی ویژه خودروهای نظامی و آفرود را تولید می‌کند.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور بیان کرد: تولیدات امروز کارخانه لاستیک سازی صنایع دفاعی لرستان تنها به اندازه مصرف نیروهای مصلح است کشوراست.

 

وی از برنامه ریزی به عمل آمده برای افزایش تولیدات خبرداد و افزود: با افزایش تولید بستر صادرات در این حوزه فراهم می شود.

 

امیر حاتمی بیان کرد: در حوزه صادرات تلاش می شود بتوانیم نیازهای همسایگان و دوستان و کشورهایی که علاقمند به تعامل با جمهوری اسلامی ایران هستند را فراهم کنیم.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه در این زمان آنچه که تولید می‌شود تأمین کننده نیاز کشور است، افزود: در مراحل بعدی امکان تأمین و صادرات فناوری و خدمات فراهم خواهد شد.

 

گفتنی است، کارخانه لاستیک سازی صنایع دفاعی شهرستان دورود امروز با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شهرستان دورود به بهره برداری رسید.

 

این کارخانه ظرفیت تولید سالانه ۷۵ هزار حلقه لاستیک در ۲ نوع اسپورت و اس یو وی ویژه خودروهای نظامی و آفرود را دارد.

پایان پیام/599
ضمیمه :

منبع خبر:شبستان

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir