نقد منصفانه باید اخلاق‌مدار و برای آبادانی کشور بیان شود

نقد منصفانه باید اخلاق‌مدار و برای آبادانی کشور بیان شود
شناسه خبـر : ۳۳۰۵۹ دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

 رییس دانشگاه لرستان با تاکید بر اینکه نقد مخرب و مغرضانه هیچ دستاوردی برای کشور ندارد، گفت:  نقد منصفانه باید اخلاق‌مدار و در جهت پیشرفت و آبادانی کشور بیان شود.

به گزارش موج خبر، خسرو عزیزی با تاکید بر اینکه نقدها باید بر اساس اخلاق اسلامی و منصفانه بیان شود، افزود: رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در نفی هتک حرمت مسئولان، خط بطلانی بر بی اخلاقی ها بود.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: بیان نقدها و ایرادات جاری در سطح کشور باید بر اساس انصاف و وجدان  و در جهت بهبود امور بیان شود.

وی با بیان اینکه هیچگاه نباید اجازه دهیم نقدها مغرضانه و مخرب بیان شود ادامه داد: نقد مغرضانه باعث قفل شدن کارها می شود و هیچ گشایشی در پی نخواهد داشت.

عزیزی با تاکید براینکه رهنمودها و بیانات رهبر معظم انقلاب همواره فصل الخطاب تمام امور کشور است، اظهار داشت: برخی افراد در فضای مجازی با انتشار مطالبی سعی در تخریب چهره ها و توهین به مسولان دارند در حالی که نقد منصفانه باید اخلاق مدار و در جهت پیشرفت و آبادانی کشور بیان شود.

رییس دانشگاه لرستان عنوان کرد: مسولان همواره باید پاسخگو و نقدپذیر باشند اما فقط نقد منصفانه و با اخلاق اسلامی می تواند در جهت رفع چالش ها و بهبود اوضاع کشور گام بردارد.

وی اظهار داشت: هیچ مدیر و مسولی نباید ادعا کند که تصمیات و اقدامات انجام شده بدون هیچ عیب و نقصی انجام شده است اما انتقادات نیز باید سازنده و بدون غرض ورزی عنوان شوند.

عزیزی تاکید کرد: اینگونه نقدهای دور از انصاف و تخریب کننده باعث سواستفاده دشمنان خواهد شد و نتیجه مثبتی برای کشور و ملت به دنبال نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: بزرگان، علما و روحانیون همیشه تاکید بر رعایت دستورات و شئونات دینی و اسلامی دارند چراکه رفتار و گفتار سازنده تاکید اسلام و بزرگان است.

رییس دانشگاه لرستان گفت: نقد مغرضانه جز تضعیف دولت و نظام هیچ حاصلی برای ملت نخواهد داشت.

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir